Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Opstaan, uit de tent kruipen en dit zien, een vers laagje poedersneeuw. Daar mochten wij als eerste en enige doorheen in dit ongerept stukje Noorwegen.
Ik hou wel van de kleuren. Vind het enkel jammer dat de foto niet van voorbij de stenenrij genomen is. Nu worden deze onderwerp (en stoppen de blik omdat ze dwars liggen) terwijl de schoonheid van de foto (voor mij) in de verste lagen ligt.
Ik hou wel van de kleuren. Vind het enkel jammer dat de foto niet van voorbij de stenenrij genomen is. Nu worden deze onderwerp (en stoppen de blik omdat ze dwars liggen) terwijl de schoonheid van de foto (voor mij) in de verste lagen ligt.
Ja, volg hier in volledig. Achtergrond is hier idd het mooiste.
Foto is wel echt lekker crispy scherp zeg.
Heb ook gedacht om voorbij de stenen te gaan staan maar bij gebrek aan een interessante lucht wou ik meer voorgrond. Zonder die stenen was het te saai geweest vrees ik.
Comment