Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel knap gedaan Benjamin, mooie compo en kleurenpalet, ook heel mooie details in het zand
maar als ik toch een paar kleine opmerkingen mag maken?
dat lichtpuntje in zee zou ik wegshoppen en het water net achter het zand lijkt zo onscherp?
ook zitten er wat lichte bollen in de foto, zoals sensorvlekken maar dan bleek. eentje zie je duidelijk in het midden van de strook zee, daarnaast tel ik er nog een vijftal.
is niet storend hoor, maar zie je het ook?
dat lichtpuntje in zee zou ik wegshoppen en het water net achter het zand lijkt zo onscherp?
ook zitten er wat lichte bollen in de foto, zoals sensorvlekken maar dan bleek. eentje zie je duidelijk in het midden van de strook zee, daarnaast tel ik er nog een vijftal.
is niet storend hoor, maar zie je het ook?
Lichtpuntje is een goeie, doe ik mss nog eens weg.
Het onscherpe zand zie ik zo niet direct. Het is een blend van 2 opnames met zelfde focuspunt en gezien voor en achter dat zand alles scherp is denk het dat het eerder de textuur van dat gedeelte zelf is?
Die lichtere vlekken: Hé ja, die waren me niet opgevallen, ze zitten er al vanaf de RAWs en enkel op die compo. Het is op f22 om lange sluiter te krijgen en dan zie je natuurlijk alles op je sensor maar op andere f22 foto's vind ik ze niet terug. Ik heb er geen verklaring voor.
Mooie opbouw, mooie kleuren, leuke orientatie maar de voorgrond zou iets lichter mogen van mij. De foto zal karakter winnen wanneer het reliëf van dat zand meer uitkomt
Comment