Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zo'n mooie bol licht die in de verte verdwijnt en waarbij je het leven heel even
schoon vindt. Een schoon leven. Eén en al schoonheid...
Alvorens achter een glas wijn in slaap te sukkelen en later te horen dat je snurkt
als een versleten geit.
Ik zal de dissonante zijn Pascale . De foto zegt me eerlijk niet veel. Beetje saaie compo, het water op de voorgrond dat net niet scherp genoeg is en teveel aandacht trekt en dat alles in een al moeilijker kijkende pano (op zwarte achtergrond zie ik de balkjes natuurlijk niet)...Het 1-2-3 is natuurlijk wel leuk gevonden maar op zich niet genoeg. Sorry hoor, maar eerlijk is eerlijk, en gezien ik de enige ben zal ik er wel naast zitten
Ik zal de dissonante zijn Pascale . De foto zegt me eerlijk niet veel. Beetje saaie compo, het water op de voorgrond dat net niet scherp genoeg is en teveel aandacht trekt en dat alles in een al moeilijker kijkende pano (op zwarte achtergrond zie ik de balkjes natuurlijk niet)...Het 1-2-3 is natuurlijk wel leuk gevonden maar op zich niet genoeg. Sorry hoor, maar eerlijk is eerlijk, en gezien ik de enige ben zal ik er wel naast zitten
Heb daar geen probleem mee...ieder zijn mening en smaak!!
Comment