Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruri - Noorwegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bruri - Noorwegen

Bruri (2001 moh)

Een grote blok graniet met een bijna verticale wand van 600m. Dit was zowat ons enige referentiepunt tijdens de white-outs en de hevige wind/sneeuw in Dovrefjell.

De aangedampte lens zorgt voor een leuk effect in de linksonder hoek zodat de foto ietwat vreemd en dreigend overkomt. Hetzelfde effect dat Bruri op ons had op dat moment.

Groeten
    Jelle
    Flickr

Re: Bruri - Noorwegen

Ik vind die speciaal...mooie contrasten...li van die berg zou je denken dat er onscherpte te zien is....of ben ik verkeerd?
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Die onscherpte in mijn aangedampte lens. Ik vind dat extra sfeer geven aan de foto.
      Flickr

Comment

Ik vind hem fantastisch omwille van de sfeer. Dat er daarvoor technisch een hoek moet af zijn geeft mij niet, als het maar de sfeer helpt . Zonder die waas was het ook wel een mooie foto, maar lang niet hetzelfde als nu. Mag van mij maandag in het rijtje maar ik hou dan ook wel van 'iets anders'
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

Comment

Hier is eentje die enkele seconden later is genomen, zonder onscherpte en in kleur. Eerder een traditionele foto maar heeft zoals je zegt niet dezelfde sfeer.

Moderator Note: SC is één foto en een update als daarom gevraagd wordt.
          Een andere foto hoort in een nieuw topic gestart te worden, daarom is deze foto verwijderd.
          Sorry, maar regeltjes zijn regeltjes. Bedankt voor uw begrip.
          Last edited by Red Falcon; 16 augustus 2012, 13:55.
          Flickr

Comment

heel knap hoor en heel knappe sfeer! maar die onscherpte links stoort me toch wel een beetje.
            facebook

500px

Comment

Knap, haast een abstract beeld.
              Heb de kleurversie nog net op tijd gezien, ook erg mooi.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

Comment

zeer sfeervol beeld, je mankeert enkel nog paar rendieren op de voorgrond.

groeten
                Maarten

Comment

Working...
                X