Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partnachklam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Partnachklam

Een locatie met veel potentieel

De onscherpte vooraan viel mij ook op, maar ook verder achterin lijkt er mij wat onscherpte op te treden.

Had graag iets geleerd uit de exif... Kan je die even posten ajb ?

Omzetting, licht en compo zijn heel goed !
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Uit de exif ga je niet veel leren hoor, wel uit de omstandigheden: dit is een kloof die met momenten tientallen meter diep is, er is een richel van 40-80 cm (vergeet maar een statief en meerdere opnames) en er komen regelmatig mensen voorbij, het water stroomt langs de wanden en drupt van de bovenliggende richels, en het regent nog bovenop, dus materiaal drooghouden is een kopzorg extra.
      Ben tot iso 2500 gegaan, meer zat er niet in, gezien de omstandigheden. Is dat iets om zich moeilijk in te leven voor een aantal mensen tegenwoordig, ik vraag het me af. Ben al blij dat iedereen de Partnachklam lijkt te kennen in elk geval.

Comment

Met deze achtergrondinfo (bij gebrek aan exif) kan je natuurlijk een veel beter idee vormen van de situatie, en ga je de opname ook anders gaan bekijken...
        Daar wordt de foto niet beter van, maar je kan het wel beter plaatsen.

Ik ken dit uiteraard niet, maar Mr Google wel :-)
        Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Uit de exif ga je niet veel leren hoor, wel uit de omstandigheden: dit is een kloof die met momenten tientallen meter diep is, er is een richel van 40-80 cm (vergeet maar een statief en meerdere opnames) en er komen regelmatig mensen voorbij, het water stroomt langs de wanden en drupt van de bovenliggende richels, en het regent nog bovenop, dus materiaal drooghouden is een kopzorg extra.
        Ben tot iso 2500 gegaan, meer zat er niet in, gezien de omstandigheden. Is dat iets om zich moeilijk in te leven voor een aantal mensen tegenwoordig, ik vraag het me af. Ben al blij dat iedereen de Partnachklam lijkt te kennen in elk geval.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Daar wordt de foto niet beter van, maar je kan het wel beter plaatsen.
          +1 en de kijker die eerlijke kritiek durft geven ridiculiseren is jammer....
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

Comment

Working...
          X