Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
daarin heb je gelijk Helen, gelukkig is het daar vóór het hoogseizoen nog vrij rustig.
heb er ook eentje zonder platform, dacht dat deze iets meer zou toevoegen aan het geheel.
zal later update posten.
Op zich een mooie pic. Het platform stoort me nog niet zo, die boten daarentegen doen de rust en vrede die het plaatje anders uitstraalt wel vergeten imho...
voila, heb er een update (crop) zonder het platform bijgeplaatst, voor ieder wat wils
die boten heb ik er idd laten opstaan om de grootte van het geheel proberen weer te geven.
bedankt voor de reacties!
Mooi de omgeving weergegeven en de boten zorgen voor een goeie schaalverhouding.
Wij zijn er niet geraakt wegens nog teveel sneeuw en de wegen ernaartoe nog niet open.
Jammer eigenlijk want ik had het wel eens in het echt willen zien.
Gelukkig worden er ook goeie foto's van genomen
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
merci iedereen voor de reacties
ja het kan daar idd druk zijn, op een bepaald moment lagen er vijf van zulke mastodonten van schepen, eentje ervan was om 5u 's morgens al binnengevaren gebruik makende van zijn misthoorn om te laten weten dat hij er is, ik kan je verzekeren dat als je dat hoort op 50m van je bed terwijl je nog diep ligt te slapen, dat je slaaptijd dan wel voorbij is
en om je een idee te geven van de grootte van zulke schepen, op het einde van de fjord staan allemaal huizen, je ziet ze amper op de foto, rechtsachter dat meest rechtse schip staan ook huisje, je kan ze hier ook niet zien omdat ze te klein zijn op de foto.
@mortierke: we hadden geluk, de weg er naartoe was de dag ervoor net open gegaan, anders moesten we helemaal rondrijden want onze tweede verblijfplaats was daar in Geiranger,
gelukkig niet in het dorp zelf, maar ietsje verder in de fjord (staat net niet op de foto), want met al die boten vol toeristen...
Comment