Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tja, ik weet het ik heb een beetje rebels gedaan om toch tegen alle regels in de horizon pal in het midden te zetten.
Ik zal vanavond eens een update plaatsen. Waarschijnlijk gaat dat inderdaad wel beter zijn.
Technisch ok, mooie lucht, leuk onderwerp, een lead-in: allemaal ok. Maar toch vind ik het ergens geen zo'n geslaagde foto en het is moeilijk exact de vinger er op te leggen maar ik mis een dromerige sfeer, teveel toon-op-toon en de lead-in werkt niet echt omdat het onderwerp naar je toe gelopen is. (mijn eerlijke opinie hé, ook al ben ik de enige dus veel gewicht heeft het niet )
Comment