update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strokkur + update
Collapse
X
-
-
Re: Strokkur
Verdorie, goed zeg ....
Alleen die twee mannekes wegklonen.
Ideaal weer en weinig toeristen, ben jaloers. Ik heb het maar één keer zo gehad en ik ben daar toch al ettelijke keren geweest.
Heb je er ook van de "blauwe bol". Bij dit soort weer moet dat prachtig zijn (van verleden jaar heb ik alleen een grijze bol )
-
De twee mannetjes had ik bewust voor de schaal gelaten. Mocht meerdere mensen die irritant vinden zal ik ze wegklonen. De blaauwe bol was helaas niet gelukt. Wel eentje van een fraktie van een seconden later.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtDe twee mannetjes had ik bewust voor de schaal gelaten. Mocht meerdere mensen die irritant vinden zal ik ze wegklonen. De blaauwe bol was helaas niet gelukt. Wel eentje van een fraktie van een seconden later.
Met een motordrive moet die blauwe bol toch goed te doen zijn ?
Ik heb hem nog analoog geknipt zonder motor (en gedurende één van die keren het kokende spul in mijn gezicht gekregen )
Het was wel "laagconjuctuur" de dagen erop
Nee, echt een hele mooie.
Wist je dat Geysir zich ook occasioneel nog roert na de aardbeving van een paar jaar terug ? Ik heb het ooit meegemaakt, het soort eruptie is niet te vergelijken met Strokkur.
Comment
-
das een mooie, al mocht er wat ruimte aan het bovenkader.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Dat is heel mooi, zeer knap detail in het water vooral, toppertje .
Volg Bouk wel betreft de ruimte bovenin, weet niet of je nog ruimte hebt, anders misschien wat lucht bijshoppen.
Twijfel nog een beetje over de 2 personen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Ik begin te twijfelen over de mannekes ...
Betreft de ruimte bovenin, er is iets van...maar ik weet als geen ander hoe moeilijk het is daar, het verandert in tienden van seconden. Daarom stoor ik me ook niet aan die ruimte bovenin.
Wel zit ik me al de hele tijd vragen te stellen bij de plaats die je hebt gekozen voor deze opname.
Wist je dat er een webcam (Vefmyndavél) staat gericht op Strokkur ?
Comment
-
Heel sterk en spectaculair beeld.
Comment
-
Ik sluit mij aan bij de opmerkingen over meer ruimte aan de bovenkant. Ook zou ik proberen de vignettering daar te verwijderen. Verder prima shot. Mannetjes zou ik in dit geval wegklonen, maar dat komt alleen door de plek - erg dicht bij het kader. Als ze rechts in de achtergrond hadden gestaan, dan had ik ze laten staan. Verder prima shot.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Misschien iets te krap in het kader...
maar een heel aantrekkelijke foto met het wit heel mooi in bedwang gehouden !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtMisschien iets te krap in het kader...
maar een heel aantrekkelijke foto met het wit heel mooi in bedwang gehouden !
Greetz, Kariboe
Mooi hoor!
Gr Pascale
Comment
-
echt een hele knappe ,die ruimte bovenin kan ik inkomen maar lees ook hoe groot de moeilijkheidsgraad wel is , die mannekes storen mij niet daar mijn eerste blik niet naar daar afgeleid wordt ,pas met het erop te wijzen vielen ze mij wat meer op ,heel knap
Comment
Comment