Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Verdorie, goed zeg ....
Alleen die twee mannekes wegklonen.
Ideaal weer en weinig toeristen, ben jaloers. Ik heb het maar één keer zo gehad en ik ben daar toch al ettelijke keren geweest.
Heb je er ook van de "blauwe bol". Bij dit soort weer moet dat prachtig zijn (van verleden jaar heb ik alleen een grijze bol )
De twee mannetjes had ik bewust voor de schaal gelaten. Mocht meerdere mensen die irritant vinden zal ik ze wegklonen. De blaauwe bol was helaas niet gelukt. Wel eentje van een fraktie van een seconden later.
De twee mannetjes had ik bewust voor de schaal gelaten. Mocht meerdere mensen die irritant vinden zal ik ze wegklonen. De blaauwe bol was helaas niet gelukt. Wel eentje van een fraktie van een seconden later.
Ik dacht er pas later aan (van die mannetjes).
Met een motordrive moet die blauwe bol toch goed te doen zijn ?
Ik heb hem nog analoog geknipt zonder motor (en gedurende één van die keren het kokende spul in mijn gezicht gekregen )
Het was wel "laagconjuctuur" de dagen erop
Nee, echt een hele mooie.
Wist je dat Geysir zich ook occasioneel nog roert na de aardbeving van een paar jaar terug ? Ik heb het ooit meegemaakt, het soort eruptie is niet te vergelijken met Strokkur.
Dat is heel mooi, zeer knap detail in het water vooral, toppertje .
Volg Bouk wel betreft de ruimte bovenin, weet niet of je nog ruimte hebt, anders misschien wat lucht bijshoppen.
Twijfel nog een beetje over de 2 personen.
Ik begin te twijfelen over de mannekes ...
Betreft de ruimte bovenin, er is iets van...maar ik weet als geen ander hoe moeilijk het is daar, het verandert in tienden van seconden. Daarom stoor ik me ook niet aan die ruimte bovenin.
Wel zit ik me al de hele tijd vragen te stellen bij de plaats die je hebt gekozen voor deze opname.
Wist je dat er een webcam (Vefmyndavél) staat gericht op Strokkur ?
Last edited by Guest2; 10 juli 2012, 18:42.
Reden: accent vergeten (voor de kommaneukers)
Ik sluit mij aan bij de opmerkingen over meer ruimte aan de bovenkant. Ook zou ik proberen de vignettering daar te verwijderen. Verder prima shot. Mannetjes zou ik in dit geval wegklonen, maar dat komt alleen door de plek - erg dicht bij het kader. Als ze rechts in de achtergrond hadden gestaan, dan had ik ze laten staan. Verder prima shot.
Misschien iets te krap in het kader...
maar een heel aantrekkelijke foto met het wit heel mooi in bedwang gehouden !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel erg knap! Het is inderdaad niet eenvoudig om daar deftige foto's te nemen. Vind de twee mannetjes absoluut niet storen.
Ik zal dan maar even wachteb om mijn versie te posten
echt een hele knappe ,die ruimte bovenin kan ik inkomen maar lees ook hoe groot de moeilijkheidsgraad wel is , die mannekes storen mij niet daar mijn eerste blik niet naar daar afgeleid wordt ,pas met het erop te wijzen vielen ze mij wat meer op ,heel knap
Comment