Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tussock @ Slope Point (Color)
Collapse
X
-
-
-
Re: Tussock @ Slope Point (Color)
zowieso blijft het een heel knappe plaat, ook in kleur De kleurschakeeringen in het gras zijn hier wel toegevoegde waarde. Maar voor deze ene keer moet ik toch toegeven dat je gelijk had om deze in zw/w om te zetten. Niet dat er iets verkeerd is aan deze, verre van, maar die zw/w heeft idd dat net ietsje meer...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtzowieso blijft het een heel knappe plaat, ook in kleur De kleurschakeeringen in het gras zijn hier wel toegevoegde waarde. Maar voor deze ene keer moet ik toch toegeven dat je gelijk had om deze in zw/w om te zetten. Niet dat er iets verkeerd is aan deze, verre van, maar die zw/w heeft idd dat net ietsje meer...
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Waar is mijn vliegenmepper ?!!
Zelfs zonder polafilter zie je het verloop naar donkerder blauw in de rechterhoek.
Ik zal later vandaag nog een andere omzetting proberen, maar zoals je in de kleurfoto kan zien moest ik wat meer contrast gebruiken om tot een krachtige omzetting te komen.
Let's see....
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtJap, klopt, deze keer meer dan gelijk om een omzetting te doen.
Toch ben ik die vervelende mug die rond je hoofd zoemt: "pola pola pola"
Comment
-
-
Comment