Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi Pascal, al vind ik dat die stok net wat te veel opvalt.
grt,bouk.
Das juist het onderwerp in het geheel Bouk...
Als het niet de bedoeling was had ik hem er niet opgezet....of beter gezegd de compositie anders bepaald.
Maar ik respecteer je persoonlijke voorkeur hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De stok mag zeker zo helder blijven van mij maar ik zou de begroeiing (de lights) erond ook een flink pak optrekken. Hierdoor gaat de stok ook wat minder opvallen maar de voorgrond in 't algemeen wat meer.
Anders knap!
De stok mag zeker zo helder blijven van mij maar ik zou de begroeiing (de lights) erond ook een flink pak optrekken. Hierdoor gaat de stok ook wat minder opvallen maar de voorgrond in 't algemeen wat meer.
Anders knap!
Dries bedankt om te reageren.
Ik wou nu net wel dat stuk hout zo benadrukken door het te laten opvallen.
Want als ik het ga oplichten dan heb ik naar mijn gevoel te veel rommel op de voorgrond.Snappie?
Maar ik kan het eens proberen en eens kijken wat het geeft..Even andere comments afwachten om te zien of het de moeite waard is...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Mooi zwart/wit landschap met veel diepte !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De tak springt er inderdaad mooi uit maar vind de rest van de voorgrond te zwart/donker/contrastloos.
Misschien dat een groenfilter bij de omzetting het gewas er wat beter zou doen uitkomen ?
Danny heb op het gras een groenfilter effect proberen te vergelijken met rood filter maar dat kwam in de originele vele malen beter uit vind ik.
Met de groen filter zag je bijna geen contrast..
De titel gaat nochtans over het drijfhout...
Wat ik hier toch benadrukt heb....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment