De laatste van deze magische plaats...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Catching the first sunrays
Collapse
X
-
-
-
Re: Catching the first sunrays
Pracht van een afsluiter, heel mooi die lichtinval.
Had gerust nog meer Boulders willen zien, maar ben ook wel weer benieuwd wat voor moois er nu gaat komen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Mooie afsluiter!
Comment
-
-
-
Hele mooie afsluiterMijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Perfect, zo moet het dus.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
O ja, dit vergat ik te melden in de openingspost... Er lijken een paar onvolkomenheden in te zitten, die er geen zijn :
- de witte lijn aan de horizon (scheiding zee/bergen) over de linker helft is geen blend fout (ik maak mijn maskers trouwens veel ruimer dan alleen de lucht) - ik denk dat dit iets te maken moet hebben met de branding, in combinatie met de lange sluitertijd en het licht dat er opvalt
- de donkere plekken verderop in het water zijn ook boulders, die net boven het water uitsteken maar gedurende de belichtingstijd toch overspoeld werden...
Eigenlijk puntjes die ik bij anderen ook zou opmerken... En dus ook bij mezelf
Comment
-
heel mooi en keurig in harmonie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Het licht op die bollen knap vastgelegd maar twijfel een beetje wat je comp betreft.
Hier vragen de bollen maar ook de achtergrond aandacht...had ze liever zonder die achtergrond gezien(alleen water en bollen)....maar jou kennende heb je die waarschijnlijk al gepost
Gr Pascale
Comment
-
Dit heb je goed door, Pascale
Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht...had ze liever zonder die achtergrond gezien(alleen water en bollen)....maar jou kennende heb je die waarschijnlijk al gepost
Gr Pascale
Comment
-
Waardige afsluiter van een mooie reeks over een intrigerend fenomeen . Wat ik me wel afvroeg is of je ook foto's hiervan hebt met iets kortere sluitertijd en indien ja waarom die het niet gehaald hebben?
Comment
-
Bedankt voor de reacties en suggesties
Benjamin,
het antwoord is duidelijk : ik hou van long exposures.
Dit brengt de rust in het woelige water, en doet de boulders in dit geval mooi uitkomen.
Ik heb een paar kortere belichtingstijden in beoordeling geplaatst.
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtWaardige afsluiter van een mooie reeks over een intrigerend fenomeen . Wat ik me wel afvroeg is of je ook foto's hiervan hebt met iets kortere sluitertijd en indien ja waarom die het niet gehaald hebben?
Comment
Comment