Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pracht van een afsluiter, heel mooi die lichtinval.
Had gerust nog meer Boulders willen zien, maar ben ook wel weer benieuwd wat voor moois er nu gaat komen.
O ja, dit vergat ik te melden in de openingspost... Er lijken een paar onvolkomenheden in te zitten, die er geen zijn :
- de witte lijn aan de horizon (scheiding zee/bergen) over de linker helft is geen blend fout (ik maak mijn maskers trouwens veel ruimer dan alleen de lucht) - ik denk dat dit iets te maken moet hebben met de branding, in combinatie met de lange sluitertijd en het licht dat er opvalt
- de donkere plekken verderop in het water zijn ook boulders, die net boven het water uitsteken maar gedurende de belichtingstijd toch overspoeld werden...
Eigenlijk puntjes die ik bij anderen ook zou opmerken... En dus ook bij mezelf
Het licht op die bollen knap vastgelegd maar twijfel een beetje wat je comp betreft.
Hier vragen de bollen maar ook de achtergrond aandacht...had ze liever zonder die achtergrond gezien(alleen water en bollen)....maar jou kennende heb je die waarschijnlijk al gepost
Gr Pascale
Waardige afsluiter van een mooie reeks over een intrigerend fenomeen . Wat ik me wel afvroeg is of je ook foto's hiervan hebt met iets kortere sluitertijd en indien ja waarom die het niet gehaald hebben?
Waardige afsluiter van een mooie reeks over een intrigerend fenomeen . Wat ik me wel afvroeg is of je ook foto's hiervan hebt met iets kortere sluitertijd en indien ja waarom die het niet gehaald hebben?
Comment