Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

soms moet je 't ni ver gaan zoeken ;-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• soms moet je 't ni ver gaan zoeken ;-)

in tuin van ouders op 25m van mijn voordeur in de avondzon

enjoy

Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Re: soms moet je 't ni ver gaan zoeken ;-)

Mooie kleuren en mooi licht. Scherpte zit ook altijd heel goed bij jou !

Maar verder kan deze foto mij niet echt boeien... En dit zal aan de compo liggen. De struik staat daarvoor iets te prominent in beeld.
    Gelukkig zijn er nog wat lijnen die uit de hoeken vertrekken (de schaduwlijnen en de wolken), maar verder...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Mooie kleuren en mooi licht. Scherpte zit ook altijd heel goed bij jou !

Maar verder kan deze foto mij niet echt boeien... En dit zal aan de compo liggen. De struik staat daarvoor iets te prominent in beeld.
      Gelukkig zijn er nog wat lijnen die uit de hoeken vertrekken (de schaduwlijnen en de wolken), maar verder...
      mee eens, verder kom ik ook niet.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

moet bovenstaande volgen. De struik staat prominent in beeld en blokkeert het zicht. compositie mist een beetje spanning.
        Technisch wel dik ok!
        facebook

500px

Comment

de struik met witte bollen is wel mijn onderwerp hé

en ik ging voor laag standpunt zodat ik er de lucht bij op kreeg
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Foto moet het niet hebben van de compositie. Maar ik kan hier toch wel van genieten hoor, mooie frisse kleurtjes, tegen die pracht blauwe lucht.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

't was 't avondzonlichtsfeertje die me hier eigenlijk ook vooral aantrok om dit vast te leggen

Comment

Working...
              X