Vuurtoren Breskens
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vuur naast de toren
Collapse
X
-
-
Re: Vuur naast de toren
Dit vind ik een hele knappe.
Compo ook erg goed.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie zonsondergang.
De centrale plaatsing van de toren doet het hier goed.
Comment
-
Bruno das een mooie hoor...
Maar nogal centraal vind ik..
Kom het is een andere plaat dan die vorige maar toch zou ik daar geen weddenschap op doen als je begrijpt wat ik bedoel...das puur persoonlijk natuurlijk.
Langs de andere kant ben ik jaloers op het zeetje en daarom is het altijd leuk om te kijken.
Comment
-
-
-
Alvast bedankt voor jullie reakties!
Betreft de opmerking: centrale positie van de vuurtoren. Ik begrijp de reaktie.
Misschien effe toelichten dat ik eigenlijk de zon specifiek op dat punt plaatste, van waaruit verschillende lijnen vertrekken: vertrekpunt duinen, vertrekpunt zee, vertrekpunt baantje.
Comment
-
Sterke plaat met veel sfeer en zalige kleuren !
Vind de compo net sterk met de toren in het midden, doordat de ligging van het pad en de horizon wel uit het center liggen.
2 opmerkingskes : de halo rond de toren, dat vind ik wel jammer, en de kleurtemp. van de voorgrond die volgens mij te weinig kleur van de zon/lucht bevat. Verderop, dichter naar de zon toe, vindje echter wel die warme kleur terug op het pad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht2 opmerkingskes : de halo rond de toren, dat vind ik wel jammer, en de kleurtemp. van de voorgrond die volgens mij te weinig kleur van de zon/lucht bevat. Verderop, dichter naar de zon toe, vindje echter wel die warme kleur terug op het pad.
De kleurtemperatuur op de voorgrond, zoals dichter bij de zon, kan ik eigenlijk niet hebben, want het pad en de duinen lopen af en baden niet in dat strijklicht van de zon. Dus eerder in de schaduw.
Bedankt voor je reaktie!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy
De kleurtemperatuur op de voorgrond, zoals dichter bij de zon, kan ik eigenlijk niet hebben, want het pad en de duinen lopen af en baden niet in dat strijklicht van de zon. Dus eerder in de schaduw.
Bedankt voor je reaktie!
Comment
-
mooi met een lichte dreiging van moire in de lucht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment