Nog eentje van Opgrimbie...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Noord Limburg.
Collapse
X
-
-
Re: Noord Limburg.
Compo is weer dik in orde, vind de foto in zijn geheel wel wat te donker overkomen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
-
inderdaad wat aan de donkere kant Pascal.
hoe laat genomen..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik vind het donker helemaal niet storen. Er zit voldoende detail in en het zet de sfeer voor de foto die overigens helemaal anders is dan wat je gewoon van je zijn Pascal. En het is een soort look and feel die ik zeer kan smaken Mooie compo ook overigens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtinderdaad wat aan de donkere kant Pascal.
hoe laat genomen..?
grt,bouk.
Maar ik kan deze wat lichter maken maar ik heb bij deze getracht om de donkere gedeeltes zo donker mogelijk te houden zoals de realiteit was.
Het histogram had een twee derde informatie linkste beginnen en liep zacht af naar rechts.
Het is trouwens maar 1 raw..
Comment
-
-
Bij jullie wordt 's morgens donkerder naarmate het later in de ochtend wordt ?
Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
Dit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtTussen kwart na 5 en half bouk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
Dat was toch duidelijk of ben ik mis?
Trouwens was die ene foto aan linker kant van het histogram net zo donker..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBij jullie wordt 's morgens donkerder naarmate het later in de ochtend wordt ?
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtDit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...
Het lijkt eerder of je deze vergeten bent na te bewerken.
Nu, ik ben er mee ook vrij van bewust dat jij bewust gekozen hebt voor verschillende benaderingen.
Comment
-
Comment