Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het donker helemaal niet storen. Er zit voldoende detail in en het zet de sfeer voor de foto die overigens helemaal anders is dan wat je gewoon van je zijn Pascal. En het is een soort look and feel die ik zeer kan smaken Mooie compo ook overigens...
inderdaad wat aan de donkere kant Pascal.
hoe laat genomen..?
grt,bouk.
Tussen kwart na 5 en half bouk...
Maar ik kan deze wat lichter maken maar ik heb bij deze getracht om de donkere gedeeltes zo donker mogelijk te houden zoals de realiteit was.
Het histogram had een twee derde informatie linkste beginnen en liep zacht af naar rechts.
Het is trouwens maar 1 raw..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Als je een rrealistisch beeld van de situatie om kwart over vijf wil behouden (wat jij altijd beoogt Pascal), zou ik dit shot nooit wijzigen
Bij prille dageraad zijn de omstandigheden niet gemakkelijk; wel speciaal licht
Voor mij is dit mooi werk
Forum voor natuur- en landschapsoto's.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
Dit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...
Danny heb je gelezen wat ik schreef? Ik heb de donkere partij van het histogram gebruikt terwijl ik met die andere foto wat meer helderheid heb gestoken....
Dat was toch duidelijk of ben ik mis?
Trouwens was die ene foto aan linker kant van het histogram net zo donker..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dit heeft weinig met het uur te maken, Pascal, echter wel met de belichting van een foto...
Wel, ik zat het ook te denken. De belichting uit je eerder gepostte foto is in groot contrast met deze. Vorige met meer een hdr-ish benadering waar je echt wel je dynamiek vergroot hebt, en bij deze een zeer naturelle benadering.
Het lijkt eerder of je deze vergeten bent na te bewerken.
Nu, ik ben er mee ook vrij van bewust dat jij bewust gekozen hebt voor verschillende benaderingen.
Comment