Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bruno das een mooie hoor...
Maar nogal centraal vind ik..
Kom het is een andere plaat dan die vorige maar toch zou ik daar geen weddenschap op doen als je begrijpt wat ik bedoel...das puur persoonlijk natuurlijk.
Langs de andere kant ben ik jaloers op het zeetje en daarom is het altijd leuk om te kijken.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Betreft de opmerking: centrale positie van de vuurtoren. Ik begrijp de reaktie.
Misschien effe toelichten dat ik eigenlijk de zon specifiek op dat punt plaatste, van waaruit verschillende lijnen vertrekken: vertrekpunt duinen, vertrekpunt zee, vertrekpunt baantje.
Sterke plaat met veel sfeer en zalige kleuren !
Vind de compo net sterk met de toren in het midden, doordat de ligging van het pad en de horizon wel uit het center liggen.
2 opmerkingskes : de halo rond de toren, dat vind ik wel jammer, en de kleurtemp. van de voorgrond die volgens mij te weinig kleur van de zon/lucht bevat. Verderop, dichter naar de zon toe, vindje echter wel die warme kleur terug op het pad.
2 opmerkingskes : de halo rond de toren, dat vind ik wel jammer, en de kleurtemp. van de voorgrond die volgens mij te weinig kleur van de zon/lucht bevat. Verderop, dichter naar de zon toe, vindje echter wel die warme kleur terug op het pad.
Pfff... ik denk dat ik algauw LR3 weer ga gebruiken. Ik had dit voorheen niet. Feit is, op mijn orginele zie je dit niet, pas na verkleinen. Nochtans zo goed als nauwelijks verscherpt.
De kleurtemperatuur op de voorgrond, zoals dichter bij de zon, kan ik eigenlijk niet hebben, want het pad en de duinen lopen af en baden niet in dat strijklicht van de zon. Dus eerder in de schaduw.
Bedankt voor je reaktie!
De kleurtemperatuur op de voorgrond, zoals dichter bij de zon, kan ik eigenlijk niet hebben, want het pad en de duinen lopen af en baden niet in dat strijklicht van de zon. Dus eerder in de schaduw.
Bedankt voor je reaktie!
Comment