Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Haast ongelofelijk hoeveel extra sfeer je in een foto kunt brengen bij avond of ochtendlicht. Door de dag zou een opname van dezelfde lokatie waarschijnlijk een erg saaie sfeerloze foto opleveren. De foto ziet er erg natuurgetrouw (zoals we het met onze eigen ogen zouden kunnen zien) uit...geen overdreven hdr software effect.
Voor mij mag hij zo den hof in
off topic ; heb je reeds een action gemaakt van de ganse bewerking?
Haast ongelofelijk hoeveel extra sfeer je in een foto kunt brengen bij avond of ochtendlicht. Door de dag zou een opname van dezelfde lokatie waarschijnlijk een erg saaie sfeerloze foto opleveren. De foto ziet er erg natuurgetrouw (zoals we het met onze eigen ogen zouden kunnen zien) uit...geen overdreven hdr software effect.
Voor mij mag hij zo den hof in
off topic ; heb je reeds een action gemaakt van de ganse bewerking?
Waar o waar kan ik deze blending techniek terug vinden?
Thx Jos
Hou er wel rekening mee dat voor photoshop elements gebruikers er een andere methode dient toegepast te worden door het ontbreken van het channels pallet. De methode voor photoshop elements(9, 10) is ook te vinden in dezelfde topic
Last edited by RUPSELKOPKE; 14 november 2011, 16:13.
Mooi resultaat, dat er ook nog eens erg natuurlijk uitziet. Ik heb je vorige versie in je fotoalbum ook nog eens bekeken, maar deze nieuwe bewerking ziet er echt veel mooier uit, contrastrijker en betere doortekening in de hooglichten. Ik ga Rupselkopke's blendtechniek ook zeker proberen!
Comment