Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Vind het een prachtige foto, mooi licht, goede compo! alleen jammer dat het formaat zo is dat ik de hele foto niet in 1 keer kan bekijken (kan ik op een manier mijn scherm 90° draaien zodat ik de foto in 1 geheel kan zien zonder te moeten scrollen)?
Vind het een prachtige foto, mooi licht, goede compo! alleen jammer dat het formaat zo is dat ik de hele foto niet in 1 keer kan bekijken (kan ik op een manier mijn scherm 90° draaien zodat ik de foto in 1 geheel kan zien zonder te moeten scrollen)?
mee eens, maar als ik kijk zonder te scrollen vind ik hem ook prachtig. Dus wat mij aangaat kan er wat van de bovenkant af.
gr
willem
Met de driver van je videokaart kan je ongetwijfeld je beeldscherm draaien.
Nochthans is de afbeelding zef maar 800px, hier komt hij er volledig op..
Deze foto eens herbeken met Rupselkopke's blendtechniek (waarvoor dank!):
"Herbekeken" zal je bedoelen..
Werkt goed hé?
Ik vraag mezelf eigenlijk af in stap twee als je dat eerste masker hebt gemaakt met 50-TOT 80 % of je dan op het laagmasker op RGB moet dubbelklikken of op de laag zelf(dus de normaal belichte foto...
Ik vind de techniek ook super..Gebruik hem ook meer en meer..Bye bye Photomatics..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Wat een kleuren- en wolkenpracht, en dan nog eens de reflectie van die kleuren in het water En de blendtechniek van Rupselkopke is hier bijzonder geslaagd te noemen
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment