Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer "AF " hé Pascal, zoals we gewoon zijn.
Toch een vraag: " Wat zijn die donkere en lichte plekken onderaan rechts? Slecht gekloond? "
Wolken reflecties zijn het...
Deze opname bestaat uit 1 enkele belichting.
Ik heb er een licht dromerig effect op gezet om een beetje de "zucht" te benadrukken...
Is dat duidelijk genoeg?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Wolken reflecties zijn het...
Deze opname bestaat uit 1 enkele belichting.
Ik heb er een licht dromerig effect op gezet om een beetje de "zucht" te benadrukken...
Is dat duidelijk genoeg?
OK. Duidelijk
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Weer zo'n machtig mooie compo van een prachtig stukje landschap.
Alleen... als ik deze vergelijk met de foto van dezelfde steiger in beoordeling dan heb ik de indruk dat deze een iets te gele schijn heeft.
Misschien ligt het aan het glow-effect maar ik vind de settings in die andere foto beter.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Weer zo'n machtig mooie compo van een prachtig stukje landschap.
Alleen... als ik deze vergelijk met de foto van dezelfde steiger in beoordeling dan heb ik de indruk dat deze een iets te gele schijn heeft.
Misschien ligt het aan het glow-effect maar ik vind de settings in die andere foto beter.
Komt inderdaad door het Glow effect en heb er ook speciaal voor gekozen...
Hij is bijna op hetzelfde moment gemaakt.
Heb effe een update geplaatst.
Ik zou eens in zo'n foto willen binnenwandelen, me voor op die steiger zetten en nergens
aan denken. En niemand zou me schilderen. En de schoonheid zou me in haar armen nemen
en me in het water leggen, zoals een mamma haar kindje in bed, terwijl ze heel dicht met
haar lippen bij mijn oor komt, en even zucht. En even zucht. Zoals het water.
Comment