Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wow! Dit vind ik een heel mooi, apart beeld die je niet veel ziet!
Ik vind de contrastverhoudingen en de omzetting echt wel sterk! Mooi ook van de persoon in beeld!
Wow! Dit vind ik een heel mooi, apart beeld die je niet veel ziet!
Ik vind de contrastverhoudingen en de omzetting echt wel sterk! Mooi ook van de persoon in beeld!
Vind hem ook Top..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door Niels "Planetscape"Bekijk bericht
Heel erg sfeervol! Zwitserland staat ook nog op mijn verlanglijstje
Kom speciaal een kijken door de titel, omdat ik jaaaaren naar deze streek op vakantie ging. Een hele knappe foto mede door de omzetting. De gletsjer zelf komt niet zo prominent in beeld echter. Is nu ook nog maar ongeveer half zo lang meer als toen ik hem voor het eerst zag in 1967 .
Dus als dit nog op je verlanglijstje staat..... niet te lang meer wachten . Waarschijnlijk zie we (of onze nakomelingen) hier ooit een foto met als titel 'Hier was ooit de Aletschgletsjer'.
Kom speciaal een kijken door de titel, omdat ik jaaaaren naar deze streek op vakantie ging. Een hele knappe foto mede door de omzetting. De gletsjer zelf komt niet zo prominent in beeld echter. Is nu ook nog maar ongeveer half zo lang meer als toen ik hem voor het eerst zag in 1967 .
Dus als dit nog op je verlanglijstje staat..... niet te lang meer wachten . Waarschijnlijk zie we (of onze nakomelingen) hier ooit een foto met als titel 'Hier was ooit de Aletschgletsjer'.
Groetjes
@Djivan: heb je nog foto's van de gletsjer uit 1967? Ben wel eens benieuwd! Door zijn omvang is deze gletsjer nog een lange tijd gespaard gebleven van de opwarming, helaas is deze nu ook in sneltempo aan het smelten.
Comment