Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze vind ik de mindere in je reeks wat licht en inhoud betreft. Het zal ook niet makkelijk geweest zijn om met een tele te werken.....het grotere geheel kan je niet weergeven met telelenzen hé.
Deze vind ik de mindere in je reeks wat licht en inhoud betreft. Het zal ook niet makkelijk geweest zijn om met een tele te werken.....het grotere geheel kan je niet weergeven met telelenzen hé.
Peter je treft de nagel op de kop...
Ik heb zoveel van deze beelden gemaakt waar je met moeite een goed Histogram kan krijgen die goed gevuld is..daarbij kwam nog eens dat het zeer slecht weer(griis en somber) was waardoor ik bij het oplichten achteraf veel details in de schaduwen moest prijsgeven..jammer..
Wie weet ga ik er nog wel eens naar toe en dan met een nieuwe lens...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment