Tenminste is het daar waar we ons bootje gehuurd hebben om deze anders onbereikbare strandjes te kunnen bereiken:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cala Gonone..
Collapse
X
-
-
Re: Cala Gonone..
Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk berichtIs dit Sardinië? Mooie foto.
Was het water echt zo stil of heb je een lange sluitertijd toegepast?
Heb hierbij een 10stops-filter gebruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtBen idd ook bezig met een reeks uit Sardinië ;-)
Heb hierbij een 10stops-filter gebruikt
Snap er niks van..omdat het hier toch volledig overbodig is...of ben ik mis daarin?
Een polarisatie filter daarintegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDa vraag ik me toch waf waarom je zo verstokt bent op die ND filter???
Snap er niks van..omdat het hier toch volledig overbodig is...of ben ik mis daarin?
Een polarisatie filter daarintegen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtWeet gelijk niet hoe je het water zo vlak zou krijgen met een pola.. (pal op de middag) Maar ik leer graag bij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtAls het je alleen te doen s om het water vlak te krijgen dan kan ik dat begrijpen...Maar anders is het en beetje overbodig toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtWaarom zou ik het hier volgens jou nog gebruikt hebben?
En voor de rest zou ik hem niet gebruiken hoor...
Comment
-
Van dit soort hou ik ook wel.
Voor mij een mooi effect verkregen met die sluitertijd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht... Heb hierbij een 10stops-filter gebruikt
Ik denk dat ik mij ook maar eens een 10-stops filter ga aanschaffen
Terloops : en heb je er dan best ook nog eentje met minder stops in je tas zitten ?
En voor ik het vergeet : prachtige plaat hoor !Master the craft, and the art will follow.
Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk berichtIk denk dat ik mij ook maar eens een 10-stops filter ga aanschaffen
Terloops : en heb je er dan best ook nog eentje met minder stops in je tas zitten ?
best wel, tijdens zonsopgang en -ondergang worden de sluitertijden anders iets te lang en heb je voldoende met een minder sterk filter.
misschien goed van dit topic eens te lezen: http://forum.belgiumdigital.com/f36/...er-369207.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk berichtIs dit Sardinië? Mooie foto.
Was het water echt zo stil of heb je een lange sluitertijd toegepast?
knappe rustgevende foto en de uitsnijding is hier ook wel passend
Comment
Comment