Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
One bright morning in Cornwall
Collapse
X
-
One bright morning in Cornwall
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)Labels: Geen
-
-
Re: One bright morning in Cornwall
Mooi zeeschapje
-
Een hele mooie heldere ochtendfoto met veel diepte
Knap
Comment
-
-
Tis een mooike
Groeten
Kurt
Comment
-
Prachtige foto!! maar ik snap de twijfel van schoonspikke over het blauw wel. misschien zou de foto nog mooier zijn als het blauw net iets minder aanwezig was. maar nogmaals, ik vind het een prachtige foto!
Sebastiaan
Comment
-
-
Bedankt voor je commentaren. De lucht was die dag zo veranderlijk -zeker als ik nu door m'n foto's blader; op andere dagen ook trouwens. Dat blauw was zo blauw. Ik had er wat af kunnen laten, maar heb gekozen het zo te presenteren. Het water was ook groen, en niet grijs, zoals we dat van onze Noordzee gewend zijn. Maar dit is al het begin van de Atlantische oceaan, voor mij een openbaring van andere luchten, kleuren, landschappen...BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door amfora Bekijk berichtOm bij weg te dromen.
Staat op mijn lijstje: 'zeker nog naar toe te gaan'.
het is een prachtige streek, een echte aanrader (deze kant van Engeland (ZW) blijft 1 van mijn alternatieven als ik ooit naar Europa zou terugkomen ...)
btw, de plaat doet het landschap alleen maar eer aanTropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)
Comment
-
Dit is een toppertje, Les !
Mooie kleuren, licht, en knappe compo
Comment
Comment