Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zoo die gulden snede kunnen we ook vergeten! haha. Voor mij is deze foto een bewijs dat je je niet altijd aan de "regels" hoeft te houden om een mooie foto te maken!
Zou natuurlijk belachelijk zijn om blootsvoets deze foto binnen te stappen en uit volle
borst: "The hills are alive with the sound of music," te staan kwelen, en toch heb ik er
goesting voor. Verdomde veel goesting.
parrotman
Re: Schulens meer s'avonds (1)
Voor mij mag er aan de onderkant dikke 3 centimeter af; dan vind ik 'em veel mooier ogen.
aerts_bert
Re: Schulens meer s'avonds (1)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman
Voor mij mag er aan de onderkant dikke 3 centimeter af; dan vind ik 'em veel mooier ogen.
Volg ik ook.
Verder een hele mooie natuurlijke foto.
Ik vind nog steeds het originele beter dan de update maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment