Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Leut landschapje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een Leut landschapje

Een mooi voorbeeld van hoe je bij ons Belgische weertje (al mogen we niet klagen de laatste tijd) een prachtige foto kan maken. Ik vind dit echt heel goed.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Comment

Re: Een Leut landschapje

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Bedankt voor de toelichting !

Als ik het goed begrijp, doe je het enkel om de kleurzweem, om de foto iets warmer te maken ?

Als je hem dan toch vrij veel bewerkt, waarom dan niet de kleurtemp in lightroom wat opvoeren ?

Tenzij ik de clou hier mis he...
      Danny ik heb hem niet echt veel bewerkt hoor.
      Met Lightroom werk ik al lang niet meer..Ik doe alles met de Nik software.
      De ND filter gebruik in eigenlijk om meer warmte te krijgen vooral. Van Kleurzweem heb ik meestal wat minder last. De bewerking valt op zich el mee en meestal gebruik ik steeds dezelfde selfmade actions die ik in CS gebruik...
      CS 4 heeft het voordeel als je actions maakt dat je deze stap voor stap kan onderbreken namelijk en je de keuze geeft om het effect toe te passen al dan niet...
      Ik weet niet of je aan deze info genoeg hebt maar meer weet ik ook niet ui te brengen op dit moment...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
      X