Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Dragonspeed, there are plenty of people that do understand/read/write English and you are more then welcome to show us your pictures.

MODS: I think it would be appropriate to post the (orginal) picture of Mr. Dragonspeed in the Hall Of Fame as a kind of tribute to what has happend (more people share this idea? )

I do.

Grtz

Louis
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Val ik hier even van mijn stoel zeg.
      Eventjes een weekend niet op BD geweest en lees ik hier nu dit
      DIt vind ik een zeer spijtige zaak.

toch even een bedenking : Ann had toch enkele HoF-foto's ...
      Dan moest ze toch de hoge resolutiebeelden doorsturen voor de BoF ??!
      Ik veronderstel dat deze nooit aangekomen zijn ?

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      MODS: I think it would be appropriate to post the (orginal) picture of Mr. Dragonspeed in the Hall Of Fame as a kind of tribute to what has happend (more people share this idea?)
      Hier ook mijn stem !

greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

I appreciate the thought folks, but it's your forum and the HoF is for the showcase of YOUR members great photos. It would probably best to just make them go away (unless there was money in it for me LOLOLOL )

Keep on clicking!

Comment

Plagiaat komt jammer genoeg zo vaak voor en niet alleen binnen de fotografie.
          Ik heb het zelf ook meegemaakt en als je er achter komt is het allesbehalve leuk. Meestal kom je er echter nooit achter. Bescherm daarom altijd je eigen werk, of het nu om tekst, muziek of beeldmateriaal gaat.

We kunnen er echter niets aan doen dat sommige mensen teren op andermans kunnen en doen. Dit zal altijd zo zijn en ik hoop dat Dragonspeed blij is met de aandacht die zijn foto's in dit verre land gekregen hebben.

Wat voor mij een grote vraag is; wat bezield iemand die materiaal steelt en het dan onder eigen naam uitbrengt zonder dat er ook maar iets aan verdiend kan worden. Is de HOF hier dan zo'n streefdoel? Zijn positieve (en vaak ééntonige) commentaren een doel op zich? Ik vraag het mij af.

gr.
          Mipstoo

Comment

Ik heb het helaas ook een keer meegemaakt en leuk is het zeker niet.
            En zo super zijn mijn foto's nu ook weer niet.

Jammer

gr.ron.
            http://exhi-fotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dragonspeed Bekijk bericht
              I appreciate the thought folks, but it's your forum and the HoF is for the showcase of YOUR members great photos. It would probably best to just make them go away (unless there was money in it for me LOLOLOL )

Keep on clicking!
              But, by posting on this forum, you are a BD member now, so just stay and enjoy us with your work from time to time.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieselke Bekijk bericht
                misschien was ze verslaafd aan de positieve aandacht die ze hier kreeg ?
                En indien er zoals hier vaak op naam en minder op foto wordt beoordeeld krijg je dit.

Comment

Ik ben iets minder aanwezig op de site gezien mijn werk, maar ik moet zeggen dat ik wel verbaasd ben dit te horen. Ann leek mij steeds een correcte dame. Ik hoop dat ze hier nog op reageert en iets kan rechtzetten.
                  Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht
                    Ik hoop dat ze hier nog op reageert en iets kan rechtzetten.
                    Zal niet meer gaan denk ik, zie haar "status"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                      En indien er zoals hier vaak op naam en minder op foto wordt beoordeeld krijg je dit.
                      inderdaad.. ook mijn idee..
                      Canon 5D2 en wat glas

Comment

Zit hier al enkele minuten met ongeloof naar mijn scherm aan 't kijken ... gelukkig heb ik een stevige stoel, anders was ik er al afgevallen
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Hier vind je haar antwoord...

Ik besef dat hier wel meer mensen rondlopen met een dubbele bodem, maar ... toch... het blijft schrikken als je zoiets leest...
                          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ben 3 weken weg geweest, en deze post trok mijn aandacht door de vele reacties.

Amai, ik geloof mijn eigen ogen niet. Hoe zoiets kan, een hobby, waar iedereen met fierheid zijn foto's showt, en ieder van elkaar kan leren door de commentaren en tips.
                            Wat heb je er dan aan om foto's die een ander toe behoren te posten alsof het eigen werk is.
                            Dit kan ik echt niet vatten.

Ann was de sympathie zelve, waar ik ook veel sympathie voor had, en "haar" foto's waren heel geloofwaardig, alsook de uitleg die ze er steeds bij gaf.

Ze was ook steeds enthousiast bij het geven van commentaren op andere foto's.

Jammer dat zoiets moet en kan gebeuren...
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht
                              Ik ben iets minder aanwezig op de site gezien mijn werk, maar ik moet zeggen dat ik wel verbaasd ben dit te horen. Ann leek mij steeds een correcte dame. Ik hoop dat ze hier nog op reageert en iets kan rechtzetten.
                              Als je een reactie van Ann wil lezen: http://board.digif.eu/viewtopic.php?...112167#p112167

Comment

daar kan ik met mijn verstand niet bij!
                                Why o Why!!?

Dragonspeed: This is very sad and I must say, never happened before on this forum. If Ann doesn't appologise to you, I want to to it for her.
                                Your pictures are awsome and we have enjoyed them very much, please, do not think we are all like this, we are a group of photo-addicts that like to share our material and exchange thoughts about them. I am shure I can speak for all of us, that we would like you to start posting your pictures here and become 'one of us', chances are that we've already seen one or two before but nevertheless we will appriciate them as we did in the past , maybe even more, now we can relate to the man behind the camera! I hope we get the chance to get to know you and your work better and we can help your forget this regreattable theft and we can give yoy the credit you deserve.
                                As you see, my English is not perfect, but pls do not let a small thing like language hold you back!

Greets and my regrets for this unfortate situation

Lena
                                ---------------------------------------------------------------
                                Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                                www.lenafotografie.be

Comment

Working...
                                X