Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada
Re: Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada
Ik vind deze foto eveneens beter dan de vorige.
Moet een prachtig gevoel geven om daar ´s morgens met je gerief te staan en het spektakel in beweging te zien.
Proficiat
Last edited by Soeki Wan; 21 augustus 2010, 22:04.
Ann,
If you have the original of this, please forward a copy to the moderators. I'd be happy to be proven wrong and that this is NOT my copyrighted image. Otherwise, please stop claiming my photos as yours (I see that one has even won placement in the "Hall of Fame"
Sorry folks, but I don't speak the language of the forum and Google translate doesn't work so well with the SMF forums.
Mr. Dragonspeed, you are welcome. I have also send you an e-mail regarding this matter and don't want to discuss these things in this topic.
Aan de rest...Iemand heeft er niet aan gedacht dat op die bepaalde morgen daar misschien wel 20 - 30 verschillende mensen staan te fotograferen en dat het dan wel mogelijk is om een foto te nemen die bijna hetzelfde is als iemand anders zijn foto omdat ze op bijna hetzelfde moment genomen zijn!
Mijn foto op BD heeft geen "exif" omdat ik wat "noise" verwijdert had met NeatImage. Maar ik heb de foto met de exif ook.
Iemand die nog vragen heeft, aub contacteer mij persoonlijk! Om verdere problemen te verkomen heb ik de foto's verwijderd.
Comment