Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada
Re: Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada
En dan denkt een mens dat hij alles gezien heeft, alles meegemaakt heeft, zoals meerdere
aliassen en van dat soort grappen en nonsens. Maar heu, hier ben ik toch eigenlijk nog net
iets stiller van.
Waarom Ann? Met wat mindere foto's waren we ook tevreden geweest. Ik toch. Want hier
gaat je de lust om commentaar te geven op foto's helemaal van over.
Niet dat ik Ann haar proces hier wil voeren maar toch:
- Ze woont in Canada en zal waarschijnlijk slapen nu.
- De persoon die in deze de foto's zou gemaakt hebben is door Ann gecontacteerd en heeft zich teruggetrokken, m.a.w. geeft toe dat Ann de foto gemaakt heeft.
No - I did NOT. The photo as posted was MINE. She seems to really like my fog pictures. I'm flattered, abeit unhappy.
Re: Nog een zonsopgang gezien vanop Cypress Mountain in West Vancouver, Canada
ook ik ben met verstomming geslagen
dan vraagt men zich toch af waarom
voor de HoF
of de aandacht hier van in het thuisfront (belgië) daar in het vere Canada
ik weet het niet meer
was thans een fan van deze prachtige plaatjes hoor
maar ja als ze niet van haar waren .......een heel spijtige zaak
En dan denkt een mens dat hij alles gezien heeft, alles meegemaakt heeft, zoals meerdere
aliassen en van dat soort grappen en nonsens. Maar heu, hier ben ik toch eigenlijk nog net
iets stiller van.
Waarom Ann? Met wat mindere foto's waren we ook tevreden geweest. Ik toch. Want hier
gaat je de lust om commentaar te geven op foto's helemaal van over.
doudeke blijf jij maar je mooie coments neer pennen hier op het forum
als jij er met je mooie woorden ook nog eens de brui aan gaat geven zou het pas echt zonde zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Well - you can still like the pictures... just like them as mine pls
Dragonspeed, it must be said: you pictures are just great!
It's a shame what happened here, but this really shouldn't do wrong to your images. Great work!
Well - you can still like the pictures... just like them as mine pls
Dragonspeed, there are plenty of people that do understand/read/write English and you are more then welcome to show us your pictures.
MODS: I think it would be appropriate to post the (orginal) picture of Mr. Dragonspeed in the Hall Of Fame as a kind of tribute to what has happend (more people share this idea?)
Dragonspeed, there are plenty of people that do understand/read/write English and you are more then welcome to show us your pictures.
MODS: I think it would be appropriate to post the (orginal) picture of Mr. Dragonspeed in the Hall Of Fame as a kind of tribute to what has happend (more people share this idea?)
Comment