Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor de vele reacties en de felicitaties !
Dit was voor mij tot nu toe al mijn beste shot voor 2010. Had deze dan ook al gekozen als titelfoto voor mijn album "Nature and landscape" op mijn website, en deze foto ook als mijn avatar ingesteld.
Ben fier op deze foto, en ook blij dat jullie en het HoF team deze foto weten te smaken.
Het technisch aspect is 1 zaak, maar je moet toch steeds op de goede plaats op het goede moment zijn, en dan zijn er nog zoveel andere parameters die meespelen, om het tot een goed eind te brengen.
En niet te vergeten : veel bijgeleerd uit de commentaren van mijn en andere posts.
Ik vind het jammer (en ook zielig) dat er op sommige posts niet gereageerd wordt.
Enkel uit commentaar kunnen we leren...
Je mag wel echt fier zijn op deze plaat..Volgens mij ook je avatar waardig want alles zit perfect.Als deze niet in de HOF zou komen dan stopte ik er onmidellijk mee...Proficat.
I know I know..men doet het niet om in de HOF te komen eb bla bla bla..maar als er eens eentje uit de boot springt is het deze wel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bedankt iedereen voor de felicitaties en de lovende woorden !
Pascal,
Bedankt !
Nee, we doen het niet om in de Hof te komen, want anders zou het hier op wat gelijken denk ik.
Maar in ieder geval is het toch een vorm van waardering en erkenning, wat een goed gevoel heeft !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Je mag wel echt fier zijn op deze plaat..Volgens mij ook je avatar waardig want alles zit perfect.Als deze niet in de HOF zou komen dan stopte ik er onmidellijk mee...Proficat.
I know I know..men doet het niet om in de HOF te komen eb bla bla bla..maar als er eens eentje uit de boot springt is het deze wel..
Ook van mij nog een dikke proficiat met deze welverdiende HOF foto! Schitterende foto met zalig licht, heerlijke kleuren en het straalt zo'n rust uit...zalig om naar te kijken. Zo'n foto mocht hier zo aan de muur bij mij!
een van de plaatjes waar ik je voor bewonder
landschapsfotografie ligt je blijkbaar heel goed
dit is dan ook weer z'n prachtplaatje met zeer mooie kleuren
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment