Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Even recht zetten ? Ik wil graag, maar ik vrees dat ie recht staat.
Naar wat refereer je als je zegt dat hij niet recht staat ?
Er is hier geen horizon te zien, enkel een bocht in de rivier, waardoor je de wel de indruk krijgt dat hij niet recht staat.
Als je een lijn trekt van de toppen van de bomen, naar hun spiegeling, dan zijn die lijnen mooi verticaal, wat voor mij voldoende is om te zeggen dat hij recht staat.
Prachtig kleurenpalet
Compo en weerkaatsing klasse
Het lijkt door die prachtige kleuren of de herfst al zijn intrede gedaan heeft.
Groetjes chrit.
ochtendstond heeft goud in de mond
een prachtig kleuren pallet heb je hier weten te vangen
zoals chrit zegt lijkt het alsof de herfst zijn intrede al doet
top plaatje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Nog voordat de dag goed en wel begonnen is, weet je al dat het een mooie zal worden.
Misschien niet zonder zorgen, zelfs niet zonder pijn, maar toch een om van te genieten.
Comment