Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een dikke proficiat met je welverdiende HoF
deze plaat is dan ook
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bedankt voor de vele reacties en de felicitaties !
Dit was voor mij tot nu toe al mijn beste shot voor 2010. Had deze dan ook al gekozen als titelfoto voor mijn album "Nature and landscape" op mijn website, en deze foto ook als mijn avatar ingesteld.
Ben fier op deze foto, en ook blij dat jullie en het HoF team deze foto weten te smaken.
Het technisch aspect is 1 zaak, maar je moet toch steeds op de goede plaats op het goede moment zijn, en dan zijn er nog zoveel andere parameters die meespelen, om het tot een goed eind te brengen.
En niet te vergeten : veel bijgeleerd uit de commentaren van mijn en andere posts.
Ik vind het jammer (en ook zielig) dat er op sommige posts niet gereageerd wordt.
...
Ik vind het jammer (en ook zielig) dat er op sommige posts niet gereageerd wordt.
Enkel uit commentaar kunnen we leren...
Tja ... je post ook zo veel hé
(ik ontdek hem pas in de Hof)
Maar deze foto is niet enkel het resultaat van het leerproces op BD.
Volharding heeft je ook tot dit niveau gebracht
Je album had ik al ontdekt en is simpelweg mooi in zijn totaliteit. Dat je avatar in de HoF belandde, is de kers op de taart en verdiend! Proficiat.
Marleen
Comment