Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3x totaal anders, maar doe mij maar de tweede De kleur van de lucht en het landschap gaan hier mooi samen. Bij de derde vind ik de lucht op zich het mooist, maar de rotsen komen wat donker uit. In de eerste vind ik het rood te overheersend, maar de schaduw geeft wel een aparte sfeer. Wat de compo betreft, ik had een stapje naar links genomen.
Blijkbaar ook je reeks aan het verwerken Parrotman! Voor mij heeft nummer 2 de voorkeur, maar misschien met iets minder lucht. Ook een van de enige parken die ik nog niet gedaan heb in die regio.
voorkeur voor de derde, drie mooie! 3-1-2
jammer dat de zon vanachter de rotsen komt voor de lichtinval, maar daar kan je niets aan doen hé...
persoonlijk vind ik dat de linkse er iets te krap op staat.
ben je daar dan een hele dag verbleven of was het in doorgaan en terugkeren?
heel mooie reeks
met voorkeur voor je derde die ik nog zou proberen wat contrast /licht te steken linker en rechter mesa en je hebt een toppertje
Om één of andere reden zien de buttes er inderdaad donker uit hoewel dit voor het verkleinen op mijn scherm niet zo lijkt. Ik heb geprobeerd wat extra op te lichten hier; misschien dat dat is wat je bedoelt.
3 keer nagenoeg dezelfde foto , maar een ander tijdstip. Ben je daar een ganse dag blijven staan.......of heb je een merkteken op de grond gezet waar je statief ongeveer stond zodat je de plek makkelijk kon terugvinden Hoe het ook zij 3 foto's de moeite waard.
Comment