Vond dit kleurenpalet te mooi om niet vast te leggen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zomaar herfstkleurtjes...
Collapse
X
-
-
Re: Zomaar herfstkleurtjes...
Prachtige herfstkleuren inderdaad!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Zeg nooit "zomaar herfstkleuren" tegen deze kleurenpracht. Mooie plaatjes
Comment
-
eerste: dat stukje lucht in de achtergrond jammer.
tweede: alleen het midden mooi belicht, links en recht te donker, misschien had flitsen hier een optie geweest.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteerste: dat stukje lucht in de achtergrond jammer.
tweede: alleen het midden mooi belicht, links en recht te donker, misschien had flitsen hier een optie geweest.
grt,bouk.
De tweede heb ik opzettelijk donkerder gemaakt links en rechts omdat ik dit mooier vond.
Bedankt voor je reactie! Iedereen hier trouwens!Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
-
we zien onderweg die mooie kleurtjes, ze pakken en weergeven is dikwijls niet zo evident.
De 2e vind ik juist erg knap door dat heldere gedeelte in het midden dat mooi contrasteert met de donkerdere partijen eromheen !
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Die 2de is heel mooi,wat een kleuren!"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Out_Of_Focus Bekijk berichtDie 2de is heel mooi,wat een kleuren!
Groetjes chrit.Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Comment
Comment