Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset/sunrise in Monument Valley

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sunset/sunrise in Monument Valley

mooie reeks, maar de derde is een topper

Comment

Knappe reeks, waarvan de derde mijn favo is
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        3 keer nagenoeg dezelfde foto , maar een ander tijdstip. Ben je daar een ganse dag blijven staan.......of heb je een merkteken op de grond gezet waar je statief ongeveer stond zodat je de plek makkelijk kon terugvinden Hoe het ook zij 3 foto's de moeite waard.
        Ik ben echt wel gaan slapen tussendoor hoor Rupsel
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Prachtig gewoon
          Jammer genoeg dit park nooit gezien maar lijkt me echt wel de moeite.

Volgorde voor mij is 2-3-1.

Bij 2 vind ik het weinige groen echt wel een meerwaarde hebben en vooral de blauwe lucht maakt het zo precies kunstmatig.

Maar hoe langer je er naar kijkt, hoe vaker ik soms de ene foto dan toch mooier vind als de andere.

Mvg

Steven
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Wow, wat een schitterende reeks! Heerlijke zichten en prachtige kleuren in alle 3. Drie schitterende foto's! Zo te zien smaken verschillen toch erg want ik ben gek van je eerste foto! Ten eerste vind ik de belichting in je eerste foto schitterend en die kleuren zijn zalig! Dan is er nog dat enorme dramatische contrast tussen de belichte delen, de donkere delen en de wolken. Echt fantastisch! Schitterend werk!

Groetjes,
            Ann

Comment

Alledrie prachtige beelden, de derde wint het voor mij met veel voorsprong.

Enige punt van kritiek: ik zou bij alledrie een stuk van de bovenkant OF onderkant afdoen (bij de derde de onderkant), om zo tot nog sterkere foto's te komen.

Comment

Working...
              X