Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3 keer nagenoeg dezelfde foto , maar een ander tijdstip. Ben je daar een ganse dag blijven staan.......of heb je een merkteken op de grond gezet waar je statief ongeveer stond zodat je de plek makkelijk kon terugvinden Hoe het ook zij 3 foto's de moeite waard.
Ik ben echt wel gaan slapen tussendoor hoor Rupsel
Wow, wat een schitterende reeks! Heerlijke zichten en prachtige kleuren in alle 3. Drie schitterende foto's! Zo te zien smaken verschillen toch erg want ik ben gek van je eerste foto! Ten eerste vind ik de belichting in je eerste foto schitterend en die kleuren zijn zalig! Dan is er nog dat enorme dramatische contrast tussen de belichte delen, de donkere delen en de wolken. Echt fantastisch! Schitterend werk!
Alledrie prachtige beelden, de derde wint het voor mij met veel voorsprong.
Enige punt van kritiek: ik zou bij alledrie een stuk van de bovenkant OF onderkant afdoen (bij de derde de onderkant), om zo tot nog sterkere foto's te komen.
Comment