Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Grain

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sunset Grain

En dan zet hij erbij, "is het wat"

Het is een understatement.
    Is een vorm van zijn, en dat het is, is wel duidelijk.
    Wat, is ook weer zo'n dubbele understatement van jewelste.

Potdikkie !! dit is magistraal man.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Inderdaad een typische "Jeannot Style"
      De tweede doet het wel voor mij.
      Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

Comment

2de vind ik TOP
        My site : http://www.photografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Tweede hier ok Jeannot.
          Knappe bewerking.
          Ook voor mij
          Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
          EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM
          Mijn foto's : Flickr

Comment

Mooi! maar de eerste heeft toch mijn voorkeur
            Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
              zeer mooie tweede nog van dat
              dat vind ik er ook van een super plaatje de tweede

groetjes

Sylvie

Comment

Kan er nu ook eens iemand zeggen waarom deze mooi zijn.
                Zou ook eens willen weten wat de mensen facineerd in een foto dat is ook leerzaam.
                Het is alleen niet wanneer iets slecht is dat er kommentaar moet bij staan. Ook wanneer het goed is mag er wat uitleg bij
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

heb ze nu pas gezien.
                  Prachtige bewerkingen, voorkeur voor de tweede. Maar pas op Jeannot dat je niet te ver gaat. Je wordt steeds "heftiger" en naar mijn smaak mag het iets minder zijn.

Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                    heb ze nu pas gezien.
                    Prachtige bewerkingen, voorkeur voor de tweede. Maar pas op Jeannot dat je niet te ver gaat. Je wordt steeds "heftiger" en naar mijn smaak mag het iets minder zijn.

Groeten, Bert
                    daarom dat we ook naar iets anders trachten te gaan achter deze,
                    iemand zei ooit tegen mij "je moet altijd je grenzen verleggen "
                    op welk gebied dan ook, en dat is wat we nu gaan proberen
                    niks ND filter, geen blending, geen HDR iets simpel nieuw

gtjs,

jeannot
                    Last edited by gNo; 27 juli 2009, 01:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      daarom dat we ook naar iets anders trachten te gaan achter deze,
                      iemand zei ooit tegen mij "je moet altijd je grenzen verleggen "
                      op welk gebied dan ook, en dat is wat we nu gaan proberen
                      niks ND filter, geen blending, geen HDR iets simpel nieuw

gtjs,

jeannot
                      ... een portretje misschien ...
                      H.
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

Comment

hele mooie landschappen, mooie kleur en compo, top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Xiebu bedoel je toch?....ik mis hem de laatste tijd. Zag nog wel een foto van zijn (mooie) vrouw in SC. Is hij nog wel aktief?
                          Ik zou dolgraag een keer met jou en Xiebu het korenveld in duiken
                          héla!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam0706 Bekijk bericht
                            héla!
                            Och Sam, dan gaan we toch als groepke met zijn allen het korenveld is met de vrouwkes van ????
                            Wordt een hele happening, Monica met ??, Xiebu met vrouwke, Gno met Sam, en Irineas , dat wordt een hele happening daar tussen de korenwolfkes.

Als we de natuurbeweging maar niet achter ons aan krijgen
                            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                              Och Sam, dan gaan we toch als groepke met zijn allen het korenveld is met de vrouwkes van ????
                              Wordt een hele happening, Monica met ??, Xiebu met vrouwke, Gno met Sam, en Irineas , dat wordt een hele happening daar tussen de korenwolfkes.

Als we de natuurbeweging maar niet achter ons aan krijgen
                              Ho ho. Ho ho. En ikke dan? Dan ga ik toch nog efkes heel lief Monica aankijken hoor!
                              Henk
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                                Erg speciale foto's door de bewerking......realistisch zou ik ze zeker niet noemen, maar dat was waarschijnlijk ook hier de bedoeling niet.
                                Neen da zal wel nie
                                Ik vind die tweede echt wel wat hebben
                                Maar euh... in het echt is de horizon ook niet vlak ? Dat betekent daarom nog niet dat ge uwe foto niet moogt rechtzetten hé. Ik vind het toch maar wringen hoor. Ik als toeschouwer heb gene waterpas, ik sta daar ook niet... Ik kijk alleen naar uw beeld en ik kijk er vreemd van op dat de horizon onnatuurlijk schuin loopt.
                                Ik zou d'er iets van krijgen hé... "In het echt was het ook zo" - "Ja ? En dan ?"
                                Enfin, het weet het hé, drukkers zijn mierenneukers
                                Greetz, KAriboe
                                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
                                X