Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Grain

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sunset Grain

Prachtig hoor!!
    Beiden verschillend bewerkt maar daardoor niet minder mooi!
    Goede standpunt genomen, prachtige kleuren en goede diepte in je foto!!
    Mijn keuze gaat naar de 2de, indrukwekkender!!
    Gr Tantine
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

De lucht is in de eerste hemels
      De tweede is 'Einfach Spitze'!
      Een héél mooi compo, een enorme diepte, een mooie voorgrond, mooie kleuren, kortom
      een HoF plaats waardig

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Chique plaatjes man

Comment

Plaatjes met een wow - effect
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

speciale bewerking
            nikon coolpix s9100

Comment

Twee super mooie foto's met heerlijke kleuren! Een lichte voorkeur voor je tweede waar de lucht nog wat feller is. Ik hou van dat soort foto's! Prachtig werk!

Groetjes,
              Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                Twee foto in de stijl van Jeannot, je hebt een herkenbare stijl gekregen , mooi hoor
                Hoewel foto een meer de werkelijkheid benadert,kies ik ook voor twee omdat dat een 'Jeannot' is.
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Hoewel foto een meer de werkelijkheid benadert,kies ik ook voor twee omdat dat een 'Jeannot' is.
                  Henk
                  zo komt er nog eentje, en dan iets anders
                  dan gooien we het over een gans andere boeg

grtjs,

jeannot

Comment

2 lekker ogende platen, waarvan nr. 2 mijn voorkeur heeft...mooie bewerking
                    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

De kleuren spatten van het scherm. Het betreft hier geen fotografische vastlegging van de realiteit van de zonsondergang op een bepaald ogenblik, maar van een impressie van een zonsondergang. De gevoelens bij dat moment worden door een bewerking van een foto tot uiting gebracht. Fotografie op de overgang van realisme naar impressionisme.
                      Last edited by Peterdep; 18 juli 2009, 10:03.

Comment

voorkeur voor de 2de, mooiste licht

Comment

Koren graan EN MAIS Jeanot.....en juist vanwege de maisplanten rechts in de hoek vind ik de tweede foto een knaller
                          Peterpep omschreef het heel mooi: jouw bewerkingen geven weer hoe zo'n indrukwekkende zonsondergang op je overkomt en ik kan mij daar helemaal in vinden.
                          Prachtig
                          Jouw landschappen (en de bwerkingen daarvan) zouden een eigen gallerie moeten gaan krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            Koren graan EN MAIS Jeanot.....en juist vanwege de maisplanten rechts in de hoek vind ik de tweede foto een knaller
                            Peterpep omschreef het heel mooi: jouw bewerkingen geven weer hoe zo'n indrukwekkende zonsondergang op je overkomt en ik kan mij daar helemaal in vinden.
                            Prachtig
                            Jouw landschappen (en de bwerkingen daarvan) zouden een eigen gallerie moeten gaan krijgen
                            Wat de Jeannot onder handen neemt werkt hij met een indrukwekkende kennis van zaken en gebetenheid af.
                            Zijn foto's zijn stuk voor stuk prachtplaatjes, bewerkt of niet, in iedere foto herken je de hand van de meester.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

idd, ik heb ook prachtige onbewerkte foto's van hem gezien...maar de bewerkingen spreken mij zo aan, omdat het benadrukt hoe mooi de lucht kan zijn tijdens een zonsonder-of opgang. Ik ben er echt een fan van.

Comment

Ik ben maar een beginnertje, maar wat ik hier zie van die meneer gNo vind ik wel zo prachtig. Hij overdrijft een beetje maar dat schijnt hem eigen te zijn, Hij creeert een eigen wereld. Foto onder tweede is voor mij echt de knaller. Proficiat met uw fotografie!
                                JM

Comment

Working...
                                X