Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De lucht is in de eerste hemels
De tweede is 'Einfach Spitze'!
Een héél mooi compo, een enorme diepte, een mooie voorgrond, mooie kleuren, kortom
een HoF plaats waardig
Grtz, RF
hier kan ik mij enkel en alleen maar aansluiten gNo,en vooral de tweede prachtig
Wat de Jeannot onder handen neemt werkt hij met een indrukwekkende kennis van zaken en gebetenheid af.
Zijn foto's zijn stuk voor stuk prachtplaatjes, bewerkt of niet, in iedere foto herken je de hand van de meester.
ik moet hier dan ook bij zeggen dat ik het van een heel goede leermeester geleerd heb hé
Xiebu bedoel je toch?....ik mis hem de laatste tijd. Zag nog wel een foto van zijn (mooie) vrouw in SC. Is hij nog wel aktief?
Ik zou dolgraag een keer met jou en Xiebu het korenveld in duiken
Forum voor natuur- en landschapsoto's.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
Die had ik lichter kunnen opzetten, ik heb die ook in een lichtere versie staan.
Maar dan krijg je ook dat effect.
Als ge wenst toon ik u die.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Xiebu bedoel je toch?....ik mis hem de laatste tijd. Zag nog wel een foto van zijn (mooie) vrouw in SC. Is hij nog wel aktief?
Ik zou dolgraag een keer met jou en Xiebu het korenveld in duiken
Hehe , mis je me , ben toch nog actief de laatste tijd , enne samen in het korenveld , effe off topic , is maar een rare uitspraak ,
Wat de foto's betreffen , idd eigen aan gno en prachtige foto's met dat hoge poster gehalte , kleuren en compo ,
Stijl en bewerking
Zoals ik al zei , ben trots op je amigo
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Hehe , mis je me , ben toch nog actief de laatste tijd , enne samen in het korenveld , effe off topic , is maar een rare uitspraak ,
Wat de foto's betreffen , idd eigen aan gno en prachtige foto's met dat hoge poster gehalte , kleuren en compo ,
Stijl en bewerking
Zoals ik al zei , ben trots op je amigo
mvg xiebu
waarvoor dank en bij deze wil ik iedereen wreed bedanken voor de reacties en de moeite te nemen om dit neer te pennen
Alle jeannot ik zit hier weer met een groot probleem. Ik zal hier weer moeten opboksen tegen al die positieve comments.
Ik vindt de foto's hoe ze daar zo staan . Van 0 tot 10 zou ik een 1 geven voor de moeite dat je er hebt in gestoken.
Sommige foto's hebben iets meer nodig dan andere.
Wat deze foto's van u nodig hebben is ruimte, plaats om te ademen en zich uit te strekken. wat ik wil zeggen is dat je foto's beter tot hun recht zouden komen ergens op een groot toneel, dekor voor een film alla "Gone with the wind" "De tien geboden" "Ben Hur" "Titanic" en zoveel andere mega grote productie's.
Je hebt hier zoveel pracht en praal vastgelegd op een (bij manier van spreken) poszegelformaat geperst, terwijl ze een formaat van een voetbalveld nodig hebben.
Prachtige foto's op een veel te klein formaat
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Alle jeannot ik zit hier weer met een groot probleem. Ik zal hier weer moeten opboksen tegen al die positieve comments.
Ik vindt de foto's hoe ze daar zo staan . Van 0 tot 10 zou ik een 1 geven voor de moeite dat je er hebt in gestoken.
Sommige foto's hebben iets meer nodig dan andere.
Wat deze foto's van u nodig hebben is ruimte, plaats om te ademen en zich uit te strekken. wat ik wil zeggen is dat je foto's beter tot hun recht zouden komen ergens op een groot toneel, dekor voor een film alla "Gone with the wind" "De tien geboden" "Ben Hur" "Titanic" en zoveel andere mega grote productie's.
Je hebt hier zoveel pracht en praal vastgelegd op een (bij manier van spreken) poszegelformaat geperst, terwijl ze een formaat van een voetbalveld nodig hebben.
Prachtige foto's op een veel te klein formaat
Robby
dan moet ik naar Hollywood Robby
maar had dit decor achter de titanic gezeten was het mms nooit gezonken
maar dan hadden we ook de film weer niet gehad, etc
but the show must go on
Forum voor natuur- en landschapsoto's.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
btw, deze zijn niet statisch,en vrij gewoon,maar daar wordt dan ook weer geen reactie op gegeven
door sommige die dan in een ander maakt niet uit welk draadje wel even hun frusti's willen kwijt zijn
ik zet dit hierin omdat ik zie dat dit een hype aan het worden is om je eigen draadjes
in je andere draadje op te nemen zodat men daar ook volgens mij een beoordeling probeert
uit te knijpen
Comment