Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Grain

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sunset Grain

Dit spettert van het scherm af, je hebt een eigen stijl die ik enorm kan appreciëren
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Knappe compo en ditto bewerking. De tweede wint bij mij met voorsprong.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        De lucht is in de eerste hemels
        De tweede is 'Einfach Spitze'!
        Een héél mooi compo, een enorme diepte, een mooie voorgrond, mooie kleuren, kortom
        een HoF plaats waardig

Grtz, RF
        hier kan ik mij enkel en alleen maar aansluiten gNo,en vooral de tweede prachtig

groeten

jagertje

Comment

de tweede fonkelt gewoon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Wat de Jeannot onder handen neemt werkt hij met een indrukwekkende kennis van zaken en gebetenheid af.
            Zijn foto's zijn stuk voor stuk prachtplaatjes, bewerkt of niet, in iedere foto herken je de hand van de meester.
            ik moet hier dan ook bij zeggen dat ik het van een heel goede leermeester geleerd heb hé

grtjs,

jeannot

Comment

Xiebu bedoel je toch?....ik mis hem de laatste tijd. Zag nog wel een foto van zijn (mooie) vrouw in SC. Is hij nog wel aktief?
              Ik zou dolgraag een keer met jou en Xiebu het korenveld in duiken

Comment

is dat een uitnodiging?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Wooow voor 2, detail, overal schitterende kleuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    ik moet hier dan ook bij zeggen dat ik het van een heel goede leermeester geleerd heb hé

grtjs,

jeannot
                    Awel, dan waart ge naar grote waarschijnlijkheid zijn beste leerling

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Mooie kenmerkende jeannotekes.
                      Helemaal te gekke luchten.

De eerste is de beste.
                      Vanwege de meeste bewaarde details

Twee heeft een net efkes te dik stukske in het centrum waar de wolken net even te weinig details meer hebben.

En ik weet, lucht is lastig.
                      kijk maar wat ik bedoel.
                      Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

Die had ik lichter kunnen opzetten, ik heb die ook in een lichtere versie staan.
                      Maar dan krijg je ook dat effect.
                      Als ge wenst toon ik u die.
                      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Xiebu bedoel je toch?....ik mis hem de laatste tijd. Zag nog wel een foto van zijn (mooie) vrouw in SC. Is hij nog wel aktief?
                        Ik zou dolgraag een keer met jou en Xiebu het korenveld in duiken
                        Hehe , mis je me , ben toch nog actief de laatste tijd , enne samen in het korenveld , effe off topic , is maar een rare uitspraak ,
                        Wat de foto's betreffen , idd eigen aan gno en prachtige foto's met dat hoge poster gehalte , kleuren en compo ,
                        Stijl en bewerking
                        Zoals ik al zei , ben trots op je amigo

mvg xiebu
                        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                        *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                          Hehe , mis je me , ben toch nog actief de laatste tijd , enne samen in het korenveld , effe off topic , is maar een rare uitspraak ,
                          Wat de foto's betreffen , idd eigen aan gno en prachtige foto's met dat hoge poster gehalte , kleuren en compo ,
                          Stijl en bewerking
                          Zoals ik al zei , ben trots op je amigo

mvg xiebu
                          waarvoor dank en bij deze wil ik iedereen wreed bedanken voor de reacties en de moeite te nemen om dit neer te pennen

grtjs,

jeannot

Comment

Alle jeannot ik zit hier weer met een groot probleem. Ik zal hier weer moeten opboksen tegen al die positieve comments.
                            Ik vindt de foto's hoe ze daar zo staan . Van 0 tot 10 zou ik een 1 geven voor de moeite dat je er hebt in gestoken.
                            Sommige foto's hebben iets meer nodig dan andere.
                            Wat deze foto's van u nodig hebben is ruimte, plaats om te ademen en zich uit te strekken. wat ik wil zeggen is dat je foto's beter tot hun recht zouden komen ergens op een groot toneel, dekor voor een film alla "Gone with the wind" "De tien geboden" "Ben Hur" "Titanic" en zoveel andere mega grote productie's.
                            Je hebt hier zoveel pracht en praal vastgelegd op een (bij manier van spreken) poszegelformaat geperst, terwijl ze een formaat van een voetbalveld nodig hebben.
                            Prachtige foto's op een veel te klein formaat
                            Robby
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              Alle jeannot ik zit hier weer met een groot probleem. Ik zal hier weer moeten opboksen tegen al die positieve comments.
                              Ik vindt de foto's hoe ze daar zo staan . Van 0 tot 10 zou ik een 1 geven voor de moeite dat je er hebt in gestoken.
                              Sommige foto's hebben iets meer nodig dan andere.
                              Wat deze foto's van u nodig hebben is ruimte, plaats om te ademen en zich uit te strekken. wat ik wil zeggen is dat je foto's beter tot hun recht zouden komen ergens op een groot toneel, dekor voor een film alla "Gone with the wind" "De tien geboden" "Ben Hur" "Titanic" en zoveel andere mega grote productie's.
                              Je hebt hier zoveel pracht en praal vastgelegd op een (bij manier van spreken) poszegelformaat geperst, terwijl ze een formaat van een voetbalveld nodig hebben.
                              Prachtige foto's op een veel te klein formaat
                              Robby
                              dan moet ik naar Hollywood Robby
                              maar had dit decor achter de titanic gezeten was het mms nooit gezonken
                              maar dan hadden we ook de film weer niet gehad, etc
                              but the show must go on

Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

btw, deze zijn niet statisch,en vrij gewoon,maar daar wordt dan ook weer geen reactie op gegeven
                              door sommige die dan in een ander maakt niet uit welk draadje wel even hun frusti's willen kwijt zijn
                              ik zet dit hierin omdat ik zie dat dit een hype aan het worden is om je eigen draadjes
                              in je andere draadje op te nemen zodat men daar ook volgens mij een beoordeling probeert
                              uit te knijpen

It's going Downhill.......

greetings from Venice Beach L.A

jeannot
                              Last edited by gNo; 21 juli 2009, 03:31.

Comment

zeer mooie tweede nog van dat

Comment

Working...
                                X