Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat zijn zeker de donderwolken van de politiek die boven ons hoofd hangen nu
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Dit is wel een knap shot met de dreigende wolkenformaties
Om je compo even nog wat meer kracht te geven, zou ik onderaan snijden tot de randen van het graan in de hoeken komen (ca 7 mm op mijn scherm)....dit is natuurlijk mijn persoonlijk idee...
heerlijke compo hoor, maar als is eerlijk ben... dit soort bewolking heb ik nog nooit gezien. (en ik heb er al heeeeel wat gezien)
zeker al die verschillende kleurtjes vind ik niet mooi gedaan.
praat ik nog niet eens over de stand van het zonnetje hè, wat soms samen met regen, een prachtig geheel kan geven.
kortom.....voor mij de lucht/wolken te over.
grt,bouk.
heerlijke compo hoor, maar als is eerlijk ben... dit soort bewolking heb ik nog nooit gezien. (en ik heb er al heeeeel wat gezien)
zeker al die verschillende kleurtjes vind ik niet mooi gedaan.
praat ik nog niet eens over de stand van het zonnetje hè, wat soms samen met regen, een prachtig geheel kan geven.
kortom.....voor mij de lucht/wolken te over.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Dit is wel een knap shot met de dreigende wolkenformaties
Om je compo even nog wat meer kracht te geven, zou ik onderaan snijden tot de randen van het graan in de hoeken komen (ca 7 mm op mijn scherm)....dit is natuurlijk mijn persoonlijk idee...
mvg,
Roland
Zie je wel.
grtjs Wim
"The important thing is not the camera but the eye..............
Ik bedoel - door de digitale evolutie (en de vele bewerkingsmogelijkheden - die dan ook dankbaar gebruikt worden), door de HD-TV-technologie en het alsmaar verder willen 'onderscheiden' van de concurrentie, worden onze beelden (foto's, illustraties, televisiebeelden, enz...) alsmaar kontrastrijker, kleurrijker, scherper, schoner en... onwerkelijker.
Ik vind je eerste echt heel mooi (ik vind die rozige gloed subliem gevonden)
Maar, ik vraag me (ook voor mezelf hoor) hoever we kunnen gaan en naar waar dit ons zal leiden ?
Gewoon, uit nieuwsgierigheid.
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik bedoel - door de digitale evolutie (en de vele bewerkingsmogelijkheden - die dan ook dankbaar gebruikt worden), door de HD-TV-technologie en het alsmaar verder willen 'onderscheiden' van de concurrentie, worden onze beelden (foto's, illustraties, televisiebeelden, enz...) alsmaar kontrastrijker, kleurrijker, scherper, schoner en... onwerkelijker.
Ik vind je eerste echt heel mooi (ik vind die rozige gloed subliem gevonden)
Maar, ik vraag me (ook voor mezelf hoor) hoever we kunnen gaan en naar waar dit ons zal leiden ?
Gewoon, uit nieuwsgierigheid.
Greetz, KAriboe
hey Kariboe, ja ik hoop dat we zover mogelijk kunnen gaan
dat is net het mooie aan digitaal soms doen we het gewoontjes wat ik ook zeer mooi vind,en soms al eens erover we worden er trouwens dagelijks mee geconfronteerd in ieder boek,magazine,reclame van automerken allemaal in HDR
vroeger waren de tv's idd met lampen,te zeggen dat ze nu 200mhz zijn,en een kwaliteit van subliem zijn,en het blijft verder gaan
hey Kariboe, ja ik hoop dat we zover mogelijk kunnen gaan
dat is net het mooie aan digitaal soms doen we het gewoontjes wat ik ook zeer mooi vind,en soms al eens erover we worden er trouwens dagelijks mee geconfronteerd in ieder boek,magazine,reclame van automerken allemaal in HDR
vroeger waren de tv's idd met lampen,te zeggen dat ze nu 200mhz zijn,en een kwaliteit van subliem zijn,en het blijft verder gaan
Wie weet wat er nog op ons afkomt, en voor mij is het een liefhebberij in de liefhebberij aan het worden.
Ik amuseer mij soms rot met HDR en plugins.
BTW, ik hou het maar bij de eerste hoor.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment