Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groot Gelmen..kataractstreek +updt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

    Je tweede heeft een mooie compositie en ideale scherptediepte.

    Groeten
    Flickr

    Comment


    • #17
      Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

      De tweede en de update voor mij, mooi
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #18
        Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

        De tweede en de update vind ik heel mooi

        Grtz, RF


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment


        • #19
          Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

          Mooie prentjes hoor.
          Had ik geweten dat je hier voor m'n deur passeerde, dan was ik er misschien wel mee op uit getrokken. 'k fotografeer dan wel graag, maar alleen is ook maar alleen.
          www.festivalnoise.be
          http://www.timmyhaubrechts.be

          Comment


          • #20
            Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

            Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
            Mooie prentjes hoor.
            Had ik geweten dat je hier voor m'n deur passeerde, dan was ik er misschien wel mee op uit getrokken. 'k fotografeer dan wel graag, maar alleen is ook maar alleen.
            Laat maar eens iets weten he? Stuur een Pm of zo. Dan zullen we eens wat fotos gaan maken en daarna een frisse pint aan het kasteel..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

              De eerste en dan in de eerste uitvoering, de update is wat te 'gelig'.
              Ik ben er klaar mee.

              Comment


              • #22
                Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Laat maar eens iets weten he? Stuur een Pm of zo. Dan zullen we eens wat fotos gaan maken en daarna een frisse pint aan het kasteel..
                Hehe, will do! Eens zien wanneer 'k de volgende keer vrij ben. LaChouffeke achteraf in De Motte (kasteel dus) is prima
                www.festivalnoise.be
                http://www.timmyhaubrechts.be

                Comment


                • #23
                  Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                  Hehe, will do! Eens zien wanneer 'k de volgende keer vrij ben. LaChouffeke achteraf in De Motte (kasteel dus) is prima

                  Das goe en daarna nen Vespa huren lol.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #24
                    Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

                    Ik ben helemaal weg van de 2e foto! Dat is een plaatje Pascal!!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

                      Awel, effe wringen ....ik ga vooral voor nr 1 en dat nog meer voor den update,een beetje meer contrast geeft toch dat beetje meer....verder heel naturelle kleuren met een goeie compo....schoone foto Pascal ...de 2de heeft ook wel alles naturel qua kleur en heeft zeker mijn appriciatie voor het het bruikt standpunt maar de uitwerking...'t ja,....of-te-wel helemaal in de lucht of-te-wel helemaal in 't groen...allé, das mijn gedacht he Pascal..niet ?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

                        Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                        Awel, effe wringen ....ik ga vooral voor nr 1 en dat nog meer voor den update,een beetje meer contrast geeft toch dat beetje meer....verder heel naturelle kleuren met een goeie compo....schoone foto Pascal ...de 2de heeft ook wel alles naturel qua kleur en heeft zeker mijn appriciatie voor het het bruikt standpunt maar de uitwerking...'t ja,....of-te-wel helemaal in de lucht of-te-wel helemaal in 't groen...allé, das mijn gedacht he Pascal..niet ?
                        Jean-Louis voor mij heb je een eerlijke mening zoals iedereen die ik echt respecteer.
                        Je hebt ergens wel gelijk wat foto twee betreft. Alleen wou ik gewoon eens iets anders doen door de klaproos juist op de snijding tussen horizon en lucht te plaatsen.Tis een persoonlijke smaak denk ik zo.
                        Op een uitje met de famielie besteed ik gewoon minder aandacht aan compositie dan dat ik alleen ben Maar dat kan ook niet anders als je aandacht nog naar andere dingen gaat en een wandeling met twee kids die constant vragen of we er nog niet zijn...
                        Ik ga in ieder geval nog eens op pad in deze streek maar dan wel geconcentreerd met mijn statief.
                        Merci voor de comentaar en zal zeker de volgende keer denken aan alle tips die ik hier gekregen heb..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #27
                          Re: Groot Gelmen..kataractstreek +updt

                          'k Ga voor 't upke van de eerste Pascal
                          De klaproos zelf staat er perfect op mi, goede doortekening, maar de BG...tja 't is al gezegd een beetje half/half hé
                          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                          Grtjs, Jacky

                          Comment

                          Working...
                          X