Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie prentjes hoor.
Had ik geweten dat je hier voor m'n deur passeerde, dan was ik er misschien wel mee op uit getrokken. 'k fotografeer dan wel graag, maar alleen is ook maar alleen.
Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke BastardBekijk bericht
Mooie prentjes hoor.
Had ik geweten dat je hier voor m'n deur passeerde, dan was ik er misschien wel mee op uit getrokken. 'k fotografeer dan wel graag, maar alleen is ook maar alleen.
Laat maar eens iets weten he? Stuur een Pm of zo. Dan zullen we eens wat fotos gaan maken en daarna een frisse pint aan het kasteel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Awel, effe wringen ....ik ga vooral voor nr 1 en dat nog meer voor den update,een beetje meer contrast geeft toch dat beetje meer....verder heel naturelle kleuren met een goeie compo....schoone foto Pascal ...de 2de heeft ook wel alles naturel qua kleur en heeft zeker mijn appriciatie voor het het bruikt standpunt maar de uitwerking...'t ja,....of-te-wel helemaal in de lucht of-te-wel helemaal in 't groen...allé, das mijn gedacht he Pascal..niet ?
Awel, effe wringen ....ik ga vooral voor nr 1 en dat nog meer voor den update,een beetje meer contrast geeft toch dat beetje meer....verder heel naturelle kleuren met een goeie compo....schoone foto Pascal ...de 2de heeft ook wel alles naturel qua kleur en heeft zeker mijn appriciatie voor het het bruikt standpunt maar de uitwerking...'t ja,....of-te-wel helemaal in de lucht of-te-wel helemaal in 't groen...allé, das mijn gedacht he Pascal..niet ?
Jean-Louis voor mij heb je een eerlijke mening zoals iedereen die ik echt respecteer.
Je hebt ergens wel gelijk wat foto twee betreft. Alleen wou ik gewoon eens iets anders doen door de klaproos juist op de snijding tussen horizon en lucht te plaatsen.Tis een persoonlijke smaak denk ik zo.
Op een uitje met de famielie besteed ik gewoon minder aandacht aan compositie dan dat ik alleen ben Maar dat kan ook niet anders als je aandacht nog naar andere dingen gaat en een wandeling met twee kids die constant vragen of we er nog niet zijn...
Ik ga in ieder geval nog eens op pad in deze streek maar dan wel geconcentreerd met mijn statief.
Merci voor de comentaar en zal zeker de volgende keer denken aan alle tips die ik hier gekregen heb..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
'k Ga voor 't upke van de eerste Pascal
De klaproos zelf staat er perfect op mi, goede doortekening, maar de BG...tja 't is al gezegd een beetje half/half hé
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment