Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Niets gaan fixen hieraan hoor Jeannot. !!!!
Dat is de sfeer van de foto verknallen, als je dat doet.
Sommigen willen nu eenmaal een plat ansichtkaartje zien met veilige blauwe en groene kleurtjes en lekker geheel conform zogenaamde gulden snedes en hun veilige referentiekaders en zo.
Dat mag natuurlijk en is op zich niets mis mee.
Maar spoor dan anderen tenminste niet aan tot het terugdraaien van de experimentele bewerkingen of het experiment zelf !! .
Dat is letterlijk wat ik hier zegde : http://forum.belgiumdigital.com/f52/leuven-227987.html ,
maar toen was je het er totaal mee oneens
Graag wat consequentie,of anders ootmoedig bekennen dat je toen wel uit een zeer conservatief vaatje tapte en ondertussen wat geëvolueerd bent.
Ohhhhhh, dit is me nu net ontgaaan
VAN HARTE gNo met de HOF!!!!!!!!!
Je foto hoort daar zeker en vast in thuis...hij is en blijft schitterend!!!
op naar de volgende
Heey Jeannot, heel erg van harte met je zeer verdiende hof. .
Wat kan ik hier in alle bescheidenheid nog aan toe voegen.
Wel, het is ook echt een hele mooie plaat geworden, maar dat had ik al gezegd.
Oh, ja >>>>>
Je vrouwke houd van je, dat zagen we allemaal.
maar dat wist gij ook al, toch
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment