Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Qua kleuren vind ik de 1ste heel mooi, de schuimresten op de voorgrond vermijden dat deze foto wat te leeg wordt en geven meer inhoud aan de foto. Het licht weinige licht van de zon heb je ook mooi weten te combineren met de donkere lucht links op de foto. Het geheel is prachtig
Qua kleuren vind ik de 1ste heel mooi, de schuimresten op de voorgrond vermijden dat deze foto wat te leeg wordt en geven meer inhoud aan de foto. Het licht weinige licht van de zon heb je ook mooi weten te combineren met de donkere lucht links op de foto. Het geheel is prachtig
Qua kleuren vind ik de 1ste heel mooi, de schuimresten op de voorgrond vermijden dat deze foto wat te leeg wordt en geven meer inhoud aan de foto.
Hier volg ik Geert, maar nr 3 spreekt me ook geweldig aan...mooiere en meer verzadigde kleuren dan de 1ste...foto 2 is voor mij de minste....al bij al een zeer geslaagd trio hoor
Wow, heel mooi! Wat leuk om vandaag zoveel echt showcase materiaal te zien
De kleuren zijn in alle drie perfect. Ik vind ze alle drie evenwaardig, alle drie favoriet. Bij de eerste vind ik die rij paaltjes een prachtig detail.
Drie prachtige sfeer foto's met heerlijke zichten, mooie belichting en knappe kleuren. Ik vind je eerste het mooiste, dan je derde en dan je tweede. Erg knap gedaan, hoor!
Comment