Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Die 2de foto is inderdaad wat blauw, wb stond nog op "Daylight" maar de zon was al onder . De foto kwan dus nogal blauw uit de camera, maar ik vond dat wel wat hebben. Ik heb dan toch een merkelijk warmere versie geprepareerd, die ik nu eigenlijk wel beter
En nog geen klein beetje
Je herwerkte tweede is een pareltje - stukken beter dan je eerste toonzetting.
Knap werk
Zo zie je maar, altijd kritisch blijven voor je eigen beelden kan lonend zijn...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
P-rachtig werk David , je moet niet onderdoen voor Rupsel
- Bij de eerste had ik persoonlijk graag de voorgrond wat minder uitbelicht gezien
(het steekt mij wat te hard af tegen de contrastrijke lucht, met uitstekende doortekening in de wolken overigens)
- Nr2 prefereer ik ook de versie met normale witbalans, schitterend...
- Bij nr3 vind ik de meeuwen juist een meerwaarde...
Die update is veel beter. Misschien zou je voor de lucht het blauwe uit de eerste foto kunnen houden, om dat 'blauwe uurtje' te benadrukken. Nu is de lucht nogal vuil-blauwgrijs geworden.
Maar, die eerste foto is wel een hele mooie. Prachtige lijnen hoewel de kleuren nogal naar het geel neigen, misschien iets teveel zelfs.
Bij de derde storen de meeuwen nogal. De witte puntjes in de lucht maken het een druk, chaotisch geheel
Comment