Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerste kan mij het meest bekoren! Kleuren zijn erg mooi!
Het blauwe van de tweede vind ik persoonlijk dan weer niet natuurgetrouw; het lijkt wel of er inkt over de stenen is gevloeid i.pl.v. water.
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Hey!
Inderdaad zeer goede foto's!
Vooral de tweede!
Derde vind ik spijtig dat er toch geen horizon opstaat!
Met welke lens is het genomen? En op welke mm?
De eerste 2 voor mij dleemans, ook omdat ik deze twee plaatsen op mijn duimpje ken.
De helling (1ste foto) heb ik ongeveer al een honderdtal malen op en af gelopen om gelande model zweefvliegtuigen te gaan halen.
Trouwens, als u daar zaterdag in de late namiddag rondliep met statief op de rug, ik was een van de 3 modelpiloten die daar aan het uitwaaien en het hellingzweven waren.
Bij zeer veel wind doe ik mijn nick-name wel eens eer aan.
Mooie reeks maar die 1ste foto is zalig om naar te kijken. Die helling ben ik ook al afgelopen maar heb er nooit aan gedacht dat je daar op die plek zo een weidse foto kan maken. Super!
3 prachtfoto's.....al lijkt de tweede misschien net wat te koud. Ik durf wedden dat je hier nog terug gaat naar toe rijden.
Nog wat lager ligt cap griz nez (8km) en Ambleteuse (15km) .....ook erg mooi.
Ik zal er zeker nog naartoe rijden, maar dan zal ik er een weekendtrip van maken
Die 2de foto is inderdaad wat blauw, wb stond nog op "Daylight" maar de zon was al onder . De foto kwan dus nogal blauw uit de camera, maar ik vond dat wel wat hebben. Ik heb dan toch een merkelijk warmere versie geprepareerd, die ik nu eigenlijk wel beter vind :
@Jochen_Christiaens:
- De foto's zijn zeker bewerkt. Als er een camera bestaat waar ze direct zo uitkomen, wil ik daar grof geld voor geven
- Die 1ste is inderdaad vrij geel, door de laagstaande zon. Ik vind het mooi zo.
- Voor de 2de, zie hierboven.
- De 3de: ik heb nogal een zwak voor grote wolken tegen een blauwe lucht, door een polafilter . En de meeuwen kan je natuurlijk niet tegenhouden he.
@ sam_detaey:
- alle foto's genomen met Sigma 10-20/4-5.6 DC + Hoya polafilter, op respectievelijk 10, 11 en 10mm.
Comment