Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitgewaaid aan de Côte d'Opale (+ update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitgewaaid aan de Côte d'Opale (+ update)

    Onder impuls van Rupselkopke zijn plaatjes, heb ik afgelopen zaterdag ook eens onze zuiderburen bezocht, meer bepaald in Escalles.
    Het is een bijzonder fotogenieke streek daar, weliswaar met een zeer stevig windje op die kliffen .
    Op de 3de plaat kan je Engeland zien liggen aan de overkant.





















    Last edited by dleemans; 17 januari 2008, 09:52.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

  • #2
    Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

    Genieten hoor! Lichte voorkeur voor de eerste
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

      Heel mooi
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

        Mooie reeks Naar die eerste heb ik lang zitten kijken
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

          3 prachtfoto's.....al lijkt de tweede misschien net wat te koud. Ik durf wedden dat je hier nog terug gaat naar toe rijden.
          Nog wat lager ligt cap griz nez (8km) en Ambleteuse (15km) .....ook erg mooi.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment


          • #6
            Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

            prachtig en geen voorkeur.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

              Ook voor mij de eerste!

              Grtz,Fabienne
              Het leven snelt voorbij aan wie in haast reist.
              BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
              The name of the game is to fill the frame!
              http://Fabke.fotopic.net

              Comment


              • #8
                Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                3 mooie wij kennen die streek als onze broekzak als je op onze fotoblog eens kijkt zal je er ook enkele foto's van die omgeving vinden.

                groeten
                Erik.d en Trees.K
                ----------------------------------------------------------------
                houtbewerking, fonteinen, uitgangborden, stillevens, dierenportretjes, allerhande, plaatjes, variatie, landschappen, natuurfotos, bewerkte, mijnheer, landschapjes, gekarteld

                Comment


                • #9
                  Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                  Owwww man! Alledrie héél mooi! Daar zal ik toch ook eens naartoe moeten denk ik.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                    aaah, mijn tweede thuis

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                      prachtige reeks geen voorkeur alle3
                      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                      *BD1034BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                        1 en 2 zijn
                        Groetjes, P'trick
                        Mijn site
                        Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                          Hele mooie reeks, maar misschien zoals Rupselkopke reeds zei is de tweede iets te koud ...

                          Ik heb me voorgenomen om er zeker dit jaar ook eens naartoe te gaan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                            Ik wil nu wel eens wat opbouwende kritiek toevoegen hier (niet dat het echt nodig is)

                            Ik ga beginnen met een vraag: heb je de foto's bewerkt of komen ze praktisch recht uit de camera?

                            Deze vraag omdat de foto's zoveel mooier kunnen volgens mij:
                            - De eerste is voor mij iets te geel. De lucht kan zoveel blauwer en het gras zoveel groener zonder dat het effect van het licht van de zonsondergang verloren gaat. Even spelen met curves en de witbalans en de foto is zoveel mooier.
                            - De tweede is voor mij iets te koel en blauw zoals RUPSELKOPKE al kwam te vertellen. Ook hier: als je de witbalans juist plaatst is hij zoveel mooier.
                            - De derde is niet echt mijn ding door de vogels die het beeld een beetje verstoren. Buiten de vogels is er ook niks speciaals te zien...

                            Toch nog even aanhalen dat de belichting en compositie bij de eerste en tweede echt perfect zijn. Juist die witbalans he

                            Das mijn mening. Hopelijk niet te hard. Het zijn echt prachtige foto's met voorkeur voor eerste en tweede.



                            Grtzzz
                            Nikon D50

                            Comment


                            • #15
                              Re: Uitgewaaid aan de Côte d'Opale

                              Hopelijk niet te hard.
                              Ik dacht dat dit nu juist de bedoeling was in showcase
                              Iets wat ik eerlijk gezegd soms wel een keertje mis: het is direct van of en meer van dat fraais...
                              Nu, dat kan uiteraard!!! Alleen... nooit eens kritiek of opmerkingen
                              Bij een van de laatste foto's van Azhrarn waren er van de 17 responsen welgeteld 2 die een opmerking hadden, waaronder ik (en het ging blijkbaar over een slordigheid bij de PS-bewerking...). Heeft dan niemand anders dit gezien of durven zeggen? Het lijkt wel of jullie gemakkelijker kritiek kunnen geven op beginners

                              Over de foto's: de eerste twee vind ik prachtige platen! De eerste blaast over mij en zuigt me naar binnen tegelijk en ik krijg daarbij een gevoel dat ik wel eens op een hoge berg heb, nl de neiging om er met overgave af te springen... in dit geval "in te springen". Zalig.
                              De tweede geeft juist dat kille en koude weer dat je op een grillige avond aan zee kan ervaren.
                              De derde komt niet over: het is een mooie lucht, maar de vogels zijn te klein of te onbeduidend om enige betekenis te hebben en storen nu. Het lijkt vuil dat opvliegt...
                              Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                              Comment

                              Working...
                              X