Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto's hoor! Ik vind vooral nummer 1 prachtig! De kleuren bij deze foto zijn schitterend met dat beetje mistige over de velden. De tweede is ook wel mooi en nummer 3 heeft prachtige details! Knap vast gelegd!
sorry maar ik vind er niet veel aan
foto 1 : nergens scherpte, en teveel lucht
foto 2 : uitgebrand
foto 3 : geen scherpte daar waar hij moet zijn
in' t algemeen ook niks speciaals of bijzonder vastgelegd...
1 en 3 zijn m'n favoriet! En die "geen scherpte" stoort mij niet hoor! Hoe weet je nu ook zeker of dat idd zo is? Kan evengoed op de zon scherpgesteld zijn... (verbeter mij als het fout is, ben een beginneling ) of op enkele van de bomen, maar dat zie je natuurlijk niet goed door het licht erachter...
En bij de plant ziet het ochtendlicht er echt zalig uit!
Daar ging het hem ook over de specefieke wolken... Bvb de eerste, is een whales mouth, de tweede zijn CB's, en de laatste was de voorkant van een shelfcloudje... Op zo'n momenten kan je niet even naar een plaatsje rijden met mooi uitzicht, of het is weg.
Comment