Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Me
Collapse
X
-
-
Re: Me
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtThanks gNo , maar 'k zie er niet uit in't echt :-)
Maar ik begin meestal met "gewone , klassieke" belichting en dan maar experimenteren ....... Hier van 4 lampen naar 1tje tenslotte :-)
Grtn Thierry
Nee echt, ik hou van die Karakter koppen en jij hebt die man
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtThanks again gNo , heb er 55 jaar aan "gewerkt ":-)
Grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk berichtThierry, je ziet er goed uit... En ja toch wel, laat je maar schieten door gNo. Hij maakt er gegarandeerd iets leuks van, zolang je je maar niet laat invetten voor de shoot
F.
Mooie plaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtOohh. die vind ik goed.. Dove...
Mooie plaat...
Tja, ieder zijn ding zekers ;-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtNiet met de mannen he Lol
Tja, ieder zijn ding zekers ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtja maar dat is niet van mij anders had die man een hardere bewerking en was hij waarschijnlijk nooit in gebruik genomen voor dove lol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk berichtNevermind gNo, je moet wat afkicken van pre-shot greasing. Thierry zal je daar wellicht helpen vanaf houden
Ik kan et gaan googlen , maar dan kom ik slim over
Comment
Comment