Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maartje drie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maartje drie

    Het was koud in de studio...
    .

    .
    UPDATE
    .

    Last edited by Henk47; 29 maart 2013, 12:06.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Maartje drie

    Die onbevangen blik. Foto daagt me uit tot een spelletjes wie het langs kan
    staren zonder met de ogen te knipperen. Dat ik telkens verlies geeft niet, ik
    ben dat gewoon. Mooi.

    Comment


    • #3
      Re: Maartje drie

      Mooi portrret .
      Zou misschien wel dat oksel-driehoekje af snijden ?
      Ps echte nachtraven hier :-)

      Comment


      • #4
        Re: Maartje drie

        de beste uit de reeks.
        maar indedaad wat van de onderkant af.(driehoekjes)
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Maartje drie

          Ik vind deze ook beter dan de vorige van dit model...

          Comment


          • #6
            Re: Maartje drie

            stukken beter Henk

            Comment


            • #7
              Re: Maartje drie

              Mooi natuurlijk, zuiver scherp op het gezicht. Leuke harige muts tov de donkere backdrop (goed geplaatste f). De 1ste cadrage vind 'k qua portret evenwichtiger dan de vierkante. Weliswaar zijn de voorover gebogen schouders niet ideaal. Een andere schouderpositie van het model ware beter, but hey... Wel een zeer mooi zuiver shot wat betreffende fotografie an sich (zonder behoefte aan een ****load aan pp)

              Cheers,
              F.

              Comment


              • #8
                Re: Maartje drie

                Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
                Mooi natuurlijk, zuiver scherp op het gezicht. Leuke harige muts tov de donkere backdrop (goed geplaatste f). De 1ste cadrage vind 'k qua portret evenwichtiger dan de vierkante. Weliswaar zijn de voorover gebogen schouders niet ideaal. Een andere schouderpositie van het model ware beter, but hey... Wel een zeer mooi zuiver shot wat betreffende fotografie an sich (zonder behoefte aan een ****load aan pp)

                Cheers,
                F.
                De 'originele' hangt 50x65 in de etalage en trekt met nog twee andere van haar best wat bekijks. Het rare is dat ik nooit vooraf weet wat hier op BD goed 'scoort' en wat niet, en dat is misschien maar goed ook....
                Bedankt allemaal voor de reacties, ik smul van goede reacties en ik leer van mindere reacties.
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment

                Working...
                X